
Shit Happens - Shitty Ways to Die - Pravilno rangirajte 10 karata i pobedite.
Pon - Pet 8:00-16:00
Ove karte su pune zaista loših situacija, ali morate ih sortirati prema nivou koliko je loš način umiranja.
Igra završava kad jedan od igrača dobije 10 karata. Kako bi se igrači lakše zamislili u glupoj situaciji i pogodili tačan odgovor, važno je da igrač koji čita pokaže ilustraciju na kartici, ali sakrije vrednost. Svaki igrač izvlači 3 karte i stavlja ih pred sebe. Rangirajte karte prema vrednostima, s leva na desno Prve 3 karte su na racun kuće i ostaje još samo 7 do pobede.
Igrač, koji ima najmanje sreće, izvlači kartu za igrača s njegove leve strane i pokazuje mu tu kartu, pazeći da je brojčana vrednost sakrivena. Kako bi osvojio kartu, igrač s leve strane mora pogoditi gde u njegovom meraču gluposti pripada ova karta.
Karte su podijeljene u 3 dela. Primer situacija: Otišao u ribolov… probola ga sabljarka! Ilustracija Indeks gluposti. Ovaj mali bedž prikazuje datum i mesto događaja. Da! Stvarno su se dogodili!
Šta je merač gluposti? To je virtualna skala od 0 do 100. Među stručnjacima je dogovoreno da 0 znaci Ok, on je glup, dok 100 znači kako je uopšte i toliko preživeo. Zamislimo da ste dobili sledecu kartu: Trovanje radijacijom prilikom pokušaja dobijanja supermoći. Gde biste smestili ovu kartu na svom meraču gluposti A, B, C ili D? Okliznuo se na sapun, probola ga sabljarka, ruski rulet...
Ne morate pogoditi tačan Indeks gluposti na karti da biste je osvojili. Samo morate pogoditi u koju prazninu bi trebala ići. Što je smrt gluplja, i što više brujanja izazove, veći je njen indeks gluposti. Ako ste pogodili, dodajte kartu svom meraču gluposti. Ako niste pogodili, drugi igrač s leve strane može pokušati oteti kartu, tako da pokuša pogoditi gde karta pripada u njegovom meraču gluposti. Ukoliko ni on ne pogodi, sledeći igrač može pokušati (i tako sve do igrača koji je čitao prvu karticu). Ako karta obiđe ceo krug i niko ne uspe pogoditi, čitač je zadržava i dodaje svom meraču gluposti. Kad je karta osvojena, igrač levo od zadnjeg čitača izvlači novu kartu, čita je svom levom igraču i tako dalje. Kako dodajete karte svom meraču gluposti, intervali postaju uži i postaje sve teže osvojiti karte koje slede. Ostanite fokusirani na odgovore protivnika kad ne uspeju pogoditi. Njihove greške biće vama korisne smernice.
Karakteristika | Vrednost |
---|---|
Kategorija | Društvene igre |
Vrsta | Nova |
Broj igrača | 2+ Igrača |
Proizvođač | SingaGames |
Uzrast | 18+ |
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Games koristi kolačiće koji su nužni za ispravno funkcioniranje naše web stranice kako bismo omogućili pojedine tehničke funkcije i tako Vam osigurali pozitivno korisničko iskustvo.
ovi kolačići obično imaju datum isteka daleko u budućnost i tako će ostati u vašem browseru, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Koristimo trajne kolačiće za funkcionalnosti kao što su “Ostanite prijavljeni” tickbox, što korisniku olakšava pristup kao registriranom korisniku. Takođe koristimo trajne kolačiće da bi bolje razumjeli navike korisnika, da možemo poboljšati web stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika. Kolačić koji se koristi je site_cookie_info i cuva se godinu dana.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posetioci komuniciraju sa stranicom. Radi se o kolačićima koji Games omogućuju web analitiku, tj. analizu upotrebe naših stranica i merenje posećenosti, koju Games provodi kako bi poboljšao kvalitet i sadržaj ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići koriste se za praćenje posetioca kroz web-stranice. Koriste se kako bi se korisnicima prikazivali relevantni oglasi i podstakli ga na sudelovanje, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana. Games koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.