Blog
22.10.2021.

„Neizbežno finale“ Ragnaröka

Po rečima režisera nove igre iz serijala „God of War“

Svet gaminga se najgrublje deli na dve sekcije igrača – od kompetitivnih igrača koji uporno razvijaju svoje motorne skilove – biti najbolji među najboljima je odličan osećaj, do onih igrača koji sve svoje sate igranja ulažu u razvoj i otkrivanje intenzivnih narativa koje rado proživljavaju iznova i iznova. Jedna od igara kojima je ovoj grupi pružila takvo iskustvo je nadaleko poznati „God of War“ iz 2018. Sa skorašnjom najavom igre „God of War: Ragnarök“ počele su i spekulacije o priči sa, po opisima, „zapanjujućim“, ali ujedno i „neizbežnim“ krajem.

U intervjuu sa portalom „The Gamer“ kreativni tim Ragnaröka je već nagovestio bitne elemente priče. Eric Williams, režiser je dao interesantne uvide u dugo očekivani nastavak nakon trailera, i razjasnio da želi da bude siguran da u rukavu imaju keca u vidu „epopeje sa dušom“.

Centralni likovi „God of War: Ragnarök“ su, potpuno očekivano, i dalje Kratos i Atreus i njihov odnos. Iako nas očekuje standardno dinamična igra puna akcije, najavljeno je i mnoštvo emotivnih trenutaka i razvoja međusobnih odnosa koji će upotpuniti iskustvo. Avantura u okrilju čudesne mitologije će poslužiti kao osnov za Williamovu opsesiju izgradnje narativnog univerzuma sa detaljima realnog života, međutim kako sam navodi „hteli smo da imamo kraj na osnovu tih elemenata koji je iznenađujuć isto koliko i neizbežan“.

Čini se da, poput naslova inspirisanog vikinškim smakom sveta, Ragnarökom, imamo pred sobom priču za koju već imamo osećaj da znamo kako će se razvijati. Bilo da nam se ta ideja sviđa ili ne, ili ako verujemo da ekipa iza „God of War“ serijala neće stati sa pričom u ovom delu, Santa Monica Studio stoji iza izjava svog kreativnog tima.

Pre nekog vremena je Cristopher Judge (Kratos) otkrio da je do odlaganja u radu na „God of War: Ragnarök“ došlo zahvaljujući njegovom zdravstvenom stanju. Iako Santa Monica Studio nije objavio ovu informaciju, Judge je na svojim socijalnim mrežama pružio detaljno objašnjenje o zakašnjenjima, kao i neizmernu zahvalnost timu koji mu je dozvolio da se bez produkcijskih pritisaka oporavi posle više zdravstvenih procedura kojima je morao da se podvrgne.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

26.
Nov.
2021.
Klan RuR
Još samo nekoliko dana ostalo je do početka nove DPC sezone, a i sledeće sezone imaćemo za koga da navijamo, pa čak i u američkoj regionalnoj lig...
26.
Nov.
2021.
Vesti/Najnovije
Vanguard je najnovija Call of Duty igra koja je stigla na tržište. Kao što se i očekivalo, jedna je od najprodavanijih igara godine uprkos slab...
25.
Nov.
2021.
Ova mama je gejmer
Predlazemo da svako ko ima mogucnost proba-odigra E.T the Extra-Terrestrial i sam donese zakljucak da li je igra najveci istorijski promasaj ili je pak zanimlji...
24.
Nov.
2021.
Vesti/Najnovije
Ni sam ne znam kako bi dalje usavršio ovaj serijal, ali jedna stvar je sigurna. Sledeća Forza Horizon stvarno treba da dođe posle malo duže pauze i da...
23.
Nov.
2021.
Playstation
U novom razvojnom dnevniku za Horizon Forbidden West saznali smo nekoliko novosti o autentičnom i dinamičnom okruženju te igre.
22.
Nov.
2021.
Ova mama je gejmer
Mnogo se špekuliše o poreklu igre, i ostaje misterija šta je inspirisalo Tomohiro Nishikada da napravi Space Invaders.
21.
Nov.
2021.
Klan RuR
Juče se završila prva sezona Arcane-a, a produkcijski tim Riot Gamesa je već potvrdio da je druga sezona u produkciji!
21.
Nov.
2021.
Vesti/Najnovije
EA je odlučio da je projekt preskup i da ga nije profitabilno nastaviti.
20.
Nov.
2021.
Klan RuR
Gabrijel ”FalleN” Toledo je jedan od najpoznatijih i najiskusnijih igrača na čitavoj profesionalnoj Counter Strike sceni. Brazilac je tokom ...
19.
Nov.
2021.
Focus on
Call of Duty Vanguard je još jedan pokušaj da se stara formula iscedi do kraja poput suve drenovine. Solidan pucanj ali daleko od centra mete. ...