Blog
22.10.2021.

„Neizbežno finale“ Ragnaröka

Po rečima režisera nove igre iz serijala „God of War“

Svet gaminga se najgrublje deli na dve sekcije igrača – od kompetitivnih igrača koji uporno razvijaju svoje motorne skilove – biti najbolji među najboljima je odličan osećaj, do onih igrača koji sve svoje sate igranja ulažu u razvoj i otkrivanje intenzivnih narativa koje rado proživljavaju iznova i iznova. Jedna od igara kojima je ovoj grupi pružila takvo iskustvo je nadaleko poznati „God of War“ iz 2018. Sa skorašnjom najavom igre „God of War: Ragnarök“ počele su i spekulacije o priči sa, po opisima, „zapanjujućim“, ali ujedno i „neizbežnim“ krajem.

U intervjuu sa portalom „The Gamer“ kreativni tim Ragnaröka je već nagovestio bitne elemente priče. Eric Williams, režiser je dao interesantne uvide u dugo očekivani nastavak nakon trailera, i razjasnio da želi da bude siguran da u rukavu imaju keca u vidu „epopeje sa dušom“.

Centralni likovi „God of War: Ragnarök“ su, potpuno očekivano, i dalje Kratos i Atreus i njihov odnos. Iako nas očekuje standardno dinamična igra puna akcije, najavljeno je i mnoštvo emotivnih trenutaka i razvoja međusobnih odnosa koji će upotpuniti iskustvo. Avantura u okrilju čudesne mitologije će poslužiti kao osnov za Williamovu opsesiju izgradnje narativnog univerzuma sa detaljima realnog života, međutim kako sam navodi „hteli smo da imamo kraj na osnovu tih elemenata koji je iznenađujuć isto koliko i neizbežan“.

Čini se da, poput naslova inspirisanog vikinškim smakom sveta, Ragnarökom, imamo pred sobom priču za koju već imamo osećaj da znamo kako će se razvijati. Bilo da nam se ta ideja sviđa ili ne, ili ako verujemo da ekipa iza „God of War“ serijala neće stati sa pričom u ovom delu, Santa Monica Studio stoji iza izjava svog kreativnog tima.

Pre nekog vremena je Cristopher Judge (Kratos) otkrio da je do odlaganja u radu na „God of War: Ragnarök“ došlo zahvaljujući njegovom zdravstvenom stanju. Iako Santa Monica Studio nije objavio ovu informaciju, Judge je na svojim socijalnim mrežama pružio detaljno objašnjenje o zakašnjenjima, kao i neizmernu zahvalnost timu koji mu je dozvolio da se bez produkcijskih pritisaka oporavi posle više zdravstvenih procedura kojima je morao da se podvrgne.

Slični članci

25.
May.
2024.
Ova mama je gejmer
Kada se najavi nova igra, dobijemo uvek kratko opisanu glavu priču. Ipak, dosta je igara koje pored glavne priče imaju i sporedne koje neki nikada i ne otkri...
24.
May.
2024.
Vesti/Najnovije
Kolektorska izdanja su već problem u najavi.
23.
May.
2024.
Ova mama je gejmer
Svetski dan kornjača se od 2000. godine obeležava svakog 23. maja.