Najčešća pitanja

U našoj ponudi ima jako puno artikala koji su asortimanski i iz tog razloga na jednoj slici može da ima vise artikala (iskazana cena odnosi se na jedan artikal, ukoliko nije drugačije naznačeno). Ukoliko želite da naručite određeni proizvod iz asortimana molimo Vas da u napomeni tačno naznačite koji artikal sa slike želite. U slučaju da artikal koji ste naveli u napomeni nemamo, operater će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

U slučaju kada artikal nije ispravan, molimo vas da nas u najkraćem mogućem roku kontaktirate na naš e-mail. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi kvar.

Dragi naši korisnici,

U skladu sa novonastalom situacijom u zemlji, većina tržnih centara je prilagodilo radno vreme, tako da naše prodavnice rade ali skraćeno. Trenutno radno vreme naših prodavnica je:

Beograd: Ušće, Delta, Stadion – 12-20h

Novi Sad: Promenada, Bazaar – 10-18h.

Kragujevac: Plaza – 10-18h.

Uskoro očekujemo i odluku za dve radnje u centru Beograda (knjižara Laguna i knjižara Vulkan)

 

Sa druge strane produžili smo radno vreme web sektora, tako da se web porudžbine obrađuju:

Radnim danom 8-19h

Subotom 10-15h.

Kurirske službe rade kao i do sada, tako da su isporuke redovne radnim danom, a subotom isporučuje samo Post Expres, pa kada možemo, koristimo i tu opciju.

 

Hvala na razumevanju.

Vaš GameS

E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj nalog". Takodje nam možete poslati nove informacije na naš email i mi cemo ih korigovati za vas.

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''moj profil''. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

string(0) ""
string(0) ""