Playstation
23.02.2023.
Autor: Dzoni Kvid

Theatrhithm Final Bar Line recenzija

Proslava 35 godina Final Fantasy igara u ritmu

Theatrhithm je serija ritmičkih igara, a u svom novom delu nam donosi legendarnu muziku iz Final Fantasy igara. Sa skoro 400 pesama u svakoj glavnoj igri i višestrukim spin-off igrama, proslavlja sve što je serijal uradio do sada. Od logotipa 35. godišnjice prikazanog na otvaranju do (bez spojlera) kraja, uz Theatrhithm Final Bar Line trčaćeš pobednički krug za Final Fantasy franšizu.

Ima mnogo toga što ćete zavoleti u Theatrhithm Final Bar Line: legendarni likovi, nezaboravne lokacije, boss-ovi i način na koji te određena muzička dela koja vraćaju u detinjstvo. Postoji i mnoštvo kolekcionarskih predmeta poput Collect Cards, koji sadrže stvari kao što su Theatrhithm verzije Final Fantasy likova, CGI fotografije i zvanična umetnička dela iz igara. Svaka pesma ima sopstvenu misiju koja povećava vrednost ponavljanja, pored opcija težine i čudovišta koja se mogu pobediti samo u sledećem igranju.

Ravnoteža likova ili pesama predstavljenih u Theatrhithm Final Bar Line je ponekad pomalo čudna – na primer, Final Fantasy 9 dobija 18 pesama, ali samo četiri lika (a Steiner nije jedan od njih). I tu nailazimo na problem koji će nekim igračima zasmetati, FF7 je pokupio svu slavu, daleko od toga da drugi delovi nisu dobili svoj deo kolača ( FF9 i ff10 samo tri lika).

Malo više raznovrsnosti ne bi bilo na odmet.

Postoji ogromna količina ljubavi prema FF7 i njegovim naslovima – razumljivo s obzirom na svu pažnju koju dobija, ali je i dalje razočaravajuće što druge igre sa sjajnim likovima kao što su FF9 ​​i FF10 (samo tri lika) ne dobijaju toliko ljubavi. Malo više raznolikosti bi bilo lepo.

Theatrhithm Final Bar Line je veoma zabavna, ali osim što dodaje više sadržaja, sama mehanika se nije promenila tako da imamo utisak da nema napretka u smislu gameplay-a u odnosu na ostale Theatrhithm igre. To nije nužno loša stvar, posebno za svakoga ko već voli ovaj serijal ili se možda po prvi put susreće sa Final Fantasy frašizom, ali ljudima koji su igrali prve dve igre (ili spin-off Dragon Quest) može biti poznato.

Ukratko rečeno Theatrhithm Final Bar Line je upravo ono što i treba da bude - proslava 35 godina Final Fantasy muzike koja je prepuna nostalgije. Theatrhithm Final Bar Line je ugodna, ćudljiva igra ritma koja bi trebalo da se dopadne fanovima Final Fantasy, bez obzira gde su počeli sa serijom.

26.
2024.
Playstation