Vesti/Najnovije
25.07.2023.

Call of Duty: Modern Warfare 3 likovanje je potvrđeno

Sledgehammer Games je priznao!

Sledgehammer Games je dao na važnosti informacijama koji je donelo likovanje ili curenje materijala, a koji je otkrio logo za rimejk  Call of Duty: Modern Warfare 3. The Call of Duty: Modern Warfare 3 logo je objavljen na mrežama 24. jula.

I dok Activision uvek najavljuje nove Call of Duty igre na proleće, publisher je počeo da menja nešto u ovoj strategiji kada su otkrili Treyarch i Raven Software Call of Duty: Black Ops Cold War na leto, u avgustu 2020, samo tri meseca pre D1.

Čini se da će likovani rimejk Call of Duty: Modern Warfare 3 imati sličnu marketinšku strategiju jer čekamo da se igra najavi u sledećih par dana.

 


 

U međuvremenu, Sledgehammer Games, studio za koji se veruje da razvija rimejk, naizgled je potvrdio nedavno curenje logotipa Modern Warfare 3 ažuriranjem slike zaglavlja svog zvaničnog Tvitter profila.

Nova grafika i dalje sadrži logo kompanije, ali sa crvenim znakom "E" to izgleda kao da je rimski broj tri okrenut na stranu. U stvari, čini se da je naglašeno slovo identično broju koji se vidi na prethodno procurelom logotipu Modern Warfare 3. I dok su pamfleti Monster Energy već izgledali prilično legitimno, posebno imajući u vidu dugu istoriju Call of Duty saradnje ovog brenda, ovaj tizer za programere dodaje još više verodostojnosti nedavnom curenju informacija.

Call of Duty: Modern Warfare 3 igrači će, čini se, moći da zarade posebne nagrade u igri skeniranjem QR kodova na svojim limenkama pića Monster Energy. Ovakva promocija je u skladu sa onim što se do sada dešavalo sa serijalom, koji je često bio u partnerstvu sa proizvođačima hrane i pića, kao i lancima restorana. Jedan od najnovijih primera takve saradnje bila je promocija Call of Duty: Modern Warfare 2 Little Caesar, koja je objavljena u oktobru 2022., samo nekoliko nedelja pre izlaska igre. Pre toga, Call of Duty je bio partner sa svima, od Mountain Deva i Doritosa do Burger Kinga i Pizza Hut.

Monster Beverage Corporation već ima stalnu vezu sa Activision-om, ne samo zato što je njen brend Monster Energy sponzorisao Call of Duty League (CDL) od proleća 2023. Novoprocureli  pamfleti su inspirisali dodatno uverenje među fandom obožavaocima da je najava Modern Warfare 3 blizu.

Mi tipujemo na novembar kao neki vremenski rok objave!

Povezani proizvodi

Sačuvano u omiljne
XBOX ONE igre XBO1000
Uleti u modernu i uzbudljivu akciono-avanturističku igru smeštenu...
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
3.999,00 RSD
Vrsta
Nova
3.999 ,00 RSD
Korišćena
3.999 ,00 RSD

Slični članci

27.
Sep.
2024.
Vesti/Najnovije
Nakon početka evropske fudbalske sezone i zatvaranja prelaznog roka, sledeći događaj u fudbalskom kalendaru je godišnje izdanje prve fudbalske igre E...
26.
Sep.
2024.
Vesti/Najnovije
Assassin's Creed Shadows odložen za februar 2025, a Ubisoft usmerava pažnju na konkurenciju i finansijske rezultate.
25.
Sep.
2024.
Vesti/Najnovije
Više mačeva i senki u dalekom severnom Japanu čeka u Sucker Punch-ovoj novoj igri, koja bi trebalo da izađe 2025 godine.