Ova mama je gejmer
05.02.2024.

Suicide Squad: Kill The Justice League

Dobra pucačina sa problemima

Suicide Squad: Kill The Justice League je nekako od starta podigla prašinu koja se uz produženi razvojni ciklus, dosta kontroverzi, višestrukim kašnjenjima i teškim periodom pregleda nekako slegla do D1 igre. Sada kada je igra tu, činjenica je da nije imala baš nauspešniju premijeru!

Ima kritičara koji su izjavili da je igra DOA - u prevodu, mrtva na dolasku.

Tu je i kritičara koji su dobili neverovatne brojke pregleda jer kritikuju i igru i developera.

Ipak, da li je igra vredna igranja je nešto sasvim drugo!

Očekivanja od ove igre su bila prevelika, jednostavno zbog reptacije programera. Kada je 205. godine objavljen Batman: Arkham Knight, Rocksteady je ponudio novi visoki kvalitet vizuelnog dizajna. Izgrađen uz Unreal Engine 3, Arkham Knight je do danas ostao upečatljiv sa svojim veličanstveno detaljnim okruženjima, odličnim modeliranjem i vrhunskim VFX. Sasvim očekivano je zbog toga pitanje da li SS isporučuje isto? Odmah da Vas razočaram,  Suicide Squad je igra veoma drugačijeg izgleda. Već na osnovu uvodne sekvence Vam je jasno da se tim okrenuo ka svetlijoj paleti boja postavljenoj tokom dana. Metropolis je sada tematski veoma drugačije mesto u odnosu na Gotham City, ali to ne znači da ovde nema toga što može da se dopadne.

Učitavanje

Igra se oseća besprekorno sa ultra brzim vremenom učitavanja na svakoj platformi i bez stvarnih ekrana za učitavanje tokom igranja i pruža pristojnu HDR implementaciju. To može da bude važno kada se toliko naslova sada isporučuje bez podrške.  YouTube je  u suštini uništio većinu detalja jer kada se učita, igra izgleda mnogo lepše.  Xbox Series X i PlayStation 5 izgledaju veoma slično, glavna razlika proizilazi iz varijacije u načinu na koji su senke prikazane. Sve ostalo izgleda isto. Serija S je, međutim, donekle povučenija, ali se i dalje uglavnom drži - barem u smislu onoga što prikazuje i nedostaju neke stvari. Odrazi u prostoru ekrana, na primer su potpuno onemogućeni u seriji S.

Sve verzije pokazuju podrhtavanje u scenama zbog problema sa prevodom kamere, i to nije problem sa performansama jer i dalje radi pri 60 fps, ali čini da ove scene izgledaju nešto manje glatko nego što bi, čini se, trebalo. Xbox Series X ima najvišu rezoluciju u celini pa je vidljivija.

Priča

Mnogi se slažu da priča ove igre nije bez kontraverzi. Najavni trejler iz 2020. godine je prikazao zlog Supermena, figuru i lik od kojeg su se mnogi obožavaoci lika DC Comicsa umorili poslednjih godina. Za fanove je to bilo razočarenje zbog mogućnosti da se ubije Liga pravde, likovi koji su tek debitovali u Arkham univerzumu.  Ali, ako ostavimo po strani sumnjivu misiju Amande Waller, čeka ih zabava.

Igra počinje odlaskom u Arkham Asylum, poznat ljubiteljima Batman: Arkham Asylum. Tu se ne gubi vreme da bi se igračima dalo do znanja da ovo nije Batman: Arkham, jer Harley nestrpljivo daje na znanje da je vezana za kolica pored džinovske ajkule koja govori. Fina još neka ajkula pa se i predstavlja.

Četiri centralna lika koja se mogu igrati: Deadshot, Harley Quinn, Captain Boomerang i King Shark, osvajaju na ekranu sa svakim dijalogom, bilo duhovitim ili dramatičnim. Ekipa zlikovaca odmah pokušava da ubiju jedni druge čim se oslobode svojih stega. Konstantani nivo humora ostaje dosledan tokom cele igre i jasno je da će ih njihova takmičarska i kriminalna priroda voditi kroz priču.

Igra je smešna i ima dosta momenata koji će Vas naterati da se nasmejete na sav glas. naravo, ne bi valjalo da igra ne daje vreme da se uozbiljite, mešajući humor i napetost bez prekoračenja granice. Priča će potrajati nekoliko zapleta, neočekivanih promena i preokreta kako bi se igrači stalno kretali i razmišljali o tome šta će se sledeće dogoditi.

 

Likovi

Svaki od četiri glavna lika ima nešto jedinstveno u svom oružju, kretanjima i talentima. Svaki lik igra drugačije i veoma je zabavno videti ih kako se kreću kroz Metropolis otvorenog sveta i vode armije. Postoji klasa za svaki stil igrača. Od brawlera i rušitelja do divljih karata i snajperista, svako ima nešto posebno, a pokolj velikih razmera je pola dobre zabave.

Prikazivanje likova je odlično, a svaka mala dosetka i interakcija između članova vašeg tima su brzi i ima dosta trenutaka koji će Vas nasmejati. Odlično pisanje dijaloga je koordinisano sjajnim glumačkim izvođenjem i najboljim animacijama u klasi, hvatajući sve nijanse svake emocije. Ali...tu je ono pucate mnogo da biste zaradili bolje oružje kako biste pucali na više stvari i napravili više štete da biste zaradili još više.

I Supermen! Zbog čega se u poslednje vreme sve ono na šta smo navikli i uz šta smo odrastali menja? Ne želim lošeg Supermena!  Ipak, uvod u samu borbu je odličan. Ta njegova božanska moć i kada vidite na šta je sposoban pre nego što se suočite licem u lice, a bivate ubačeni u malu arenu gde on baca munje i gromove na vas dok Vi neumorno uzvraćate dok ne padne gotov. Čudan osećaj! Mnogo toga se ne oseća kao dostignuće jer se svi junaci nekako uzdržavaju kada se borite sa njima, Isti oni koji su malo pre toga ubijali policajce i civilena jedan.

Prikaz karaktera je najupečatljivija vizuelna karakteristika igre. Senčenje kože je urađeno sa mnogo suptilnosti, uključujući veoma realističnu primenu rasijanja ispod površine, posebno impresivno sa svetlim tenom Kapetana Bumeranga, sa flekama i borama. Renderovanje kose je odlično i pokriva širok spektar tipova kose. Raspon izraza koji se koristi u celom svetu zaista odlično oslikava likove. Oni oživljavaju, posebno kada im gledamo oči. Način na koji se kreću i menjaju na osnovu onoga što lik gleda deluje izuzetno uverljivo.Taj realizam je zaista teško izvesti i Rocksteady je uradio solidan posao. 

Harley Quinn može da skače sa krova na krov kao gimnastičarka, zanemarujući sopstvenu bezbednost dok se približava svojim neprijateljima zahvaljujući eksplozivima i pištoljima.

Captain Boomerang se teleportuje i trči okolo tako brzo da je teška meta za pogađanje dok puca ljudima u leđa ili baca bumerang na njihove lobanje.

Deadshot ostaje okretan i u vazduhu, uveravajući nas da nikada neće promašiti svoj udarac.

King Shark dopušta da njegova brutalna strana blista, jer može da skače preko velikih praznina i da se obruši na neprijatelje svom jačinom. Ovaj pokret može biti malo težak za savladavanje ali nije potrebno mnogo vremena a ga usavršite.

Različiti tipovi neprijatelja će vas naterati da razmislite o svom sledećem potezu. Bilo da treba da iskoristite kontra hitac, granatu ili mele napad, možda samo da pucate iz oružja kao da je sudnji dan. Kako se budete uzdizali kroz nivoe, počećete da vešto pravite kombinaciju kako bi oslobodili još više haosa i razaranja. Postoji kriva učenja u savladavanju ovih likova i razumevanju RPG elemenata. Ko ima iskustva u kreiranju buildova za određene stilove igre će ovo biti prava poslastica, ali novajlijama će možda trebati pomoć, posebno kada dođe deo njihovog plena i počnu da vide kako pozitivna tako i negativna povećanja.

 

Metropolis

Lep ali prazan!

Metropolis izgleda lepo ali mu nedostaje upečatljivost prethodnog rada developera. Na prvi pogled se čini da je tim stvorio iznenađujuće prijatan poligon za likove. Ima dosta vertikalnosti pomešane sa unakrsnim strukturama dizajniranim da podstaknu platformiranje. Ovako gust svet impresivan za igru zasnovanu na Unreal Engine 4 a inženjeri materijala i osvetljenja su uradili solidan posao. Međutim, u isto vreme postoji osećaj da je sve malo neujednačeno i natrpano. Dok gledate pejzaže, zgrade i osvetljenje se pomalo zamućuju stvarajući pretrpanu sliku. Elementi poput drveća i struktura gube mnogo detalja u procesu igranja. 

Igranje danju je u ovom gradu izazonije nego noću. Atmosferski efekti su za pohvalu jer kiša izgleda dobro, slično kao Arkham Knight Voda koristi sistem talasa koji ubrizgava promenljive talasne obrasce preko većih tela da bi razbio ponavljanje na svojoj površini. Sistem oblaka je volimijski i zapanjujuće brzo ažurira.

Šteta je samo ovako divnog grada jer ćeš raditi samo pet stvari na ovom svetu, i sve se vrte oko pucanja. 

 

Loša strana igre

Ova igra upada u iste zamke kao i mnogi drugi modeli usluge uživo! Mnoge misije mogu činiti da se ponaljaju i da su iste. Većina misija ima cilj u kojem igrači moraju otići na ovu lokaciju i ubiti ili odbraniti ovu lokaciju i ubiti. Iako se stvarno ponavlja i dalje postoji dosta zabave zato što je borba tako dobra. Savladavanje različitih mehanika i konstrukcija svakog lika uz oslanjanje na nova oružja i opasne borbe sa neprijateljima, može učiniti da se ove misije osećaju sjajno. Daleko je od različitih misija predstavljenih u pomenutom Batman: Arkham, a odred luta po Metropolisu ispunjavajući sličan skup ciljeva za svoj tim za podršku.

 

Zaključak

Definitivno je ovo igra o kojoj sami morate doneti sud i zaigrati je!

Slični članci

11.
Jan.
2024.
Vesti/Najnovije
Jedan od prvih novih naslova u 2024. je Princ, i to Prince of Persia: The Lost Crown, igra za koju njeni stvaraoci tvrde da je dugačija od ostalih.
05.
May.
2021.
Nintendo
Jedno vrhunsko relaksirajuće iskustvo!
01.
Apr.
2021.
Vesti/Najnovije
Square Enix je poznat po impresivnim cut scenama, a Balan Wonderworld nije izuzetak.