Cronos The New Dawn

po strani
Filtriraj
Resetujte filtere
Na stanju
Žanr
Pegi Rating
Promocije
Prikažite više
Cena
Lista: Cronos The New Dawn
1 proizvoda

Cronos: The New Dawn igra - Preživi sadašnjost. Spasi prošlost.

Priča: U Cronos: The New Dawn igraš kao Traveler, agent tajanstvene organizacije zvane Collective, koji putuje kroz vreme kako bi sprečio apokalipsu poznatu kao The Change. Budućnost je razorena, puna izobličenih kreatura zvanih Orphans, dok prošlost - konkretno Poljska 1980-ih, krije ključne osobe čije duše (Essence) mogu promeniti tok istorije. Tvoj zadatak je da ih pronađeš, izvučeš njihovu suštinu pomoću uređaja zvanog Harvester, i vratiš se pre nego što te proguta ludilo. Svaka odluka menja tok priče i vodi ka različitim završecima.

Gameplay: Igra je third-person survival horor sa snažnim rogue-lite elementima. Borba kombinuje vatreno oružje (pištolji, sačmare) i melee udarce, ali ključni mehanizam je spaljivanje poraženih neprijatelja, ako to ne uradiš, oni se spajaju sa drugim telima i postaju još opasniji. Vreme je tvoj saveznik i neprijatelj: moraš ga koristiti da se vratiš u prošlost, ali svaki povratak nosi rizik. Što više Essence nosiš, tvoje moći rastu, ali i halucinacije, glasovi i gubitak razuma.

Atmosfera: Svet igre je mračan, sablasan i inspirisan brutalističkom arhitekturom Istočne Evrope. Budućnost je puna ruševina, letećih zgrada i mutanata, dok prošlost prikazuje Poljsku pred kolaps  - industrijski pejzaži, hladni hodnici i jeziva tišina. Inspiracija dolazi iz filmova kao što su 12 Monkeys, Dark, Annihilation i The Thing, što se oseća u svakom kadru.

Vizuelni stil: Grafika koristi Unreal Engine 5, sa detaljnim modelima, dinamičnim osvetljenjem i efektima koji pojačavaju horor atmosferu. Dizajn neprijatelja je inspirisan body horror estetikom - deformisana tela, stapajuće mase i groteskni pokreti. Okruženja su bogata detaljima, od komunističkih zgrada do futurističkih ruševina, stvarajući osećaj nelagodnosti i fascinacije.

Audio stila: Zvuk igra ključnu ulogu - od škripanja metala, eha u praznim hodnicima, do vrisaka tokom ekstrakcije duša. Glasovna gluma je intenzivna, a muzika koristi ambijentalne tonove koji pojačavaju osećaj izolacije i paranoje. Svaka scena zvuči kao da si zarobljen između svetova - prošlog, sadašnjeg i onog što dolazi.