21.10.2022.
Autor: Danica Manojlović

Resident Evil oktobarski Showcase

Najdetaljniji prikaz!

Neki vole da gledaju online dešavanja uživo, a neki da pročitaju sve uz kafu i na pauzi. Zbog ovih drugih je ovaj tekst i napisan.

Resident Evil showcase je doneo više detalja o Shadows of Rose DLC i kako nas priča o Rose hvata u zamku straha koji je osnovna tema ovog dodatka.

Poslednji Resident Evil Showcase pružio je obožavaocima mnogo razloga za radovanje, uključujući napet detaljan pogled na Shadows of Rose DLC za Resident Evil Village. Direktor Winters Expansion, Kento Kinoshita, takođe je objasnio nešto više o tome šta fanovi mogu da očekuju od nastavka priče koji će fanovima objasniti šta se tačno dešava sa Rose Winters i šta mogu da očekuju od Resident Evil Village Gold Edition uopšte.

Protagonista Ethan Winters je u franšizi debitovao u Resident Evil 7: Biohazard, objavljenom 2017. godine, dok se borio protiv zaražene porodice Baker da bi spasao svoju ženu Miju. Sledeći deo, Resident Evil Village, pratio je novog oca dok se borio protiv čitavog rumunskog sela prepunog mutiranih čudovišta da bi spasao svoju ćerku Rose, za ​​koju se ispostavilo da je više nego što se na prvi pogled čini.

Nakon objavljivanja Village-a, Capcom je spomenuo da će DLC biti objavljen kako bi povezao priču o porodici Winters i njihovoj ulozi u univerzumu Resident Evil.

Kinoshita je izjavio da je njegova namera sa ovim DLC-om bila da istakne kakav će tip osobe biti nova protagonistkinja, Rose Winters, koja je predstavljena kao beba u osnovnoj igri Resident Evil: Village. Shadows of Rose DLC takođe će omogućiti igračima da još jednom istraže glavno selo, ali sa obrtom jedinstvenim za njenu priču. Sada, potraga zahteva od igrača da pomognu Rose da se oslobodi svojih misterioznih neželjenih moći.

Najnovija postavka će biti „Realm of Consciousness“, koja donosi različite prepreke sa kojima će igrači morati da se nose na nivou košmara. Kinoshita je napomenuo da je strah ogromna pokretačka snaga i izvor loših stvari za Rouzino putovanje kroz Realm of Consciousness. U trejleru su prikazani mutirani organizmi pričvršćeni za zidove uskog hodnika, kao i jezive džinovske lutke koje proganjaju Rose na svakom koraku, dokazujući da će DLC sigurno biti pokretač za noćnu moru i za igrače. Iako je Rose bila u fokusu ekspanzije, a njena priča će imati najviše da ponudi iz Resident Evil: Village Gold Edition, postoje i drugi dodaci Winters ekspanziji. Najavljeno je da će režim iz trećeg lica biti dostupan za igrače koji ga više vole u ​​odnosu na uobičajenu perspektivu iz prvog lica. Zajedno sa promenom u POV-u, igrači mogu da iskuse igru kroz dodatne naredbe u režimu plaćenika, gde igrači mogu da igraju kao drugi Lordovi sa posebnim moćima. Kinoshita je naveo da je odluka da se dodaju specifični likovi za one koji možda inače ne igraju u režimu plaćenika.

Nažalost, Winters ekspanzija služi kao kraj porodične priče Winters u seriji. Iako su fanovi sa nestrpljenjem očekivali da će Rose možda postati još jedan glavni protagonista, ili mogući antagonista u seriji, čini se da će se priča o porodici Winters završiti sa zaista napetim krajem. Za one koji čekaju da vide gde će priča o Rose Winters dovesti franšizu u celini i kako će se porodična priča povezati sa samom franšizom, ovaj DLC bi mogao da smiri njihovu radoznalost. To bi takođe mogao biti najveći nagoveštaj šta je Capcom planirao sledeće za seriju nakon što Resident Evil: Village zvanično završi.

Resident Evil 4 Remake i Pre-Order Bonusi

Capcom je otkrio ekskluzivne bonuse koji će se dobiti prilikom naručivanja u pretprodaji predstojećeg rimejka Resident Evil 4. Programeri Resident Evil otkrili su čitav niz uzbudljivih najava za seriju na Resident Evil Showcase 2022 sa ažuriranjima o Resident Evil 4 koja su među najuzbudljivije za fanove.

Po izlasku 2005. godine, kao ekskluziva za Gamecube, Resident Evil 4 je revolucionirao žanrove survival horora i pucačina iz trećeg lica. Capcom je razvio novu intuitivnu funkciju preciznog ciljanja i koristio pogled preko ramena koji je pomerio kameru na jednu stranu kako bi osigurao da karakter igrača ne blokira akciju. Ove nove funkcije postavile su presedan za većinu akcionih pucačina i dovele su do toga da je mnogi smatraju jednom od najvećih video igara svih vremena. Nakon uspeha rimejkova Resident Evil 2 i Resident Evil 3, Capcom je zvanično objavio je da je rimejk Resident Evil 4 u razvoju u junu 2022.

Tokom Resident Evil Showcase-a noćas, producent Resident Evil 4, Yoshiaki Hirabayashi, otkrio je ekskluzivne bonuse za pretprodaju koje će igrači dobiti kada unapred poruče svako izdanje igre. Igra će doći u tri varijante: Standard, Deluxe i Collectors' izdanja.

Obožavaoci koji potvrde svoje porudžbine unapred za bilo koji dodatak dobiće Attaché Case: Gold i Special Charm: Handgun Ammo, koji se mogu koristiti za prilagođavanje Leonovog uobičajenog u sistemu inventara igara, Attaché Case. Preorder Deluxe ili Collectors' izdanja će garantovati standardne bonuse za izdanje, kao i dodatni Attaché Case: Classic i Special Charm: Green Herb.

Kao dodatni bonus za preorder digitalne verzije u PlayStation Store-u, igrači će dobiti kopiju Resident Evil 4 Mini Soundtrack-a, slično kao i Resident Evil Village digitalni Mini Soundtrack bonus za pretprodaju. Bonusi za kozmetiku i zvučnu podlogu su odličan dodatak koji podstiče igrače da unapred poruče svoje željene verzije.

Nakon uzbuđenja izazvanog raznim najavama na izložbi Resident Evil, neće trebati dugo da ovaj novi rimejk odleti sa polica.

Resident Evil Village i demo iz trećeg lica

Programeri Capcoma, objavili su da je demo verzija režima iz trećeg lica sada dostupna za preuzimanje za Resident Evil Village. Među mnoštvom uzbudljivih najava na Resident Evil Showcase, Capcom je izneo detalje o potpuno novom demo izdanju.

Resident Evil Village je osmi deo glavne vremenske linije franšize i direktan nastavak Resident Evil 7: Biohazard iz 2017. Resident Evil 7 je bio pokušaj Capcoma da vrati franšizu svojim korenima horora preživljavanja nakon što su fanovi bili podeljeni preko gornjeg, akcionog smera koji je serija krenula sa Resident Evil 6. Sedmi deo je predstavio novog protagonistu po imenu Ethan Winters, i uronio igrače u mračni i opasan svet koristeći perspektivu iz prvog lica po prvi put u glavnoj, kanonskoj vremenskoj istoriji serijala. Pohvaljen za zanimljivu i zastrašujuću priču i pravi povratak korenima horora preživljavanja zasnovanog na istraživanju Resident Evil-a. Resident Evil Village je nastavio Ethanovu priču i dobio dosta pohvala za svoju raznolikost, igru i karaktere i sada omiljenu, Lady Dimitrescu.

Kento Kinoshita, direktor Winters ekspanzije, otkrilo je noćas da je sada dostupan demo od 60 minuta i da se može igrati u originalnom režimu iz prvog lica ili u novoj perspektivi Resident Evil Village iz trećeg lica. Na pitanje zašto dodati novu tačku gledišta, režim treće osobe, Kento je odgovorio:

Kada igrate FPS, svet igre doživljavate kao da je to kroz vaše oči, tako da može biti neverovatno zastrašujuće igrati horor igru iz te perspektive. Postoje neki igrači kojima bi to moglo biti previše zastrašujuće ili mogu  iskusiti mučninu kretanja u perspektivi iz prvog lica, možda neće uživati u žanru FPS.

Zato smo želeli da napravimo režim u trećem licu kako bi ti igrači uživali u igri u potpunosti.

U junu 2022., Capcom je najavio Winters Pack za proširenje i da će biti dostupan u oktobru. Isti bi sadržao tri nova dela sadržaja za Resident Evil Village. Igrači mogu da uživaju u ažuriranom režimu plaćenika, uključujući Lady Dimitrescu, Lord Heisenberg i Chris Redfield kao likove za igru, u novom režimu kampanje, Shadows of Rose, nastavljajući priču šesnaest godina kasnije sa Itanovom ćerkom Rouz, i režimom treće osobe, kao što se vidi u veoma popularnim rimejkovima Resident Evil 2 i Resident Evil 3. The Winters proširenje će biti dostupno 28. oktobra, bilo  za direktno preuzimanje ili uključeno u Gold izdanje Resident Evil Village, koje dolazi u paketu sa osnovnom igrom.

Perspektiva iz trećeg lica će dodati novu dimenziju igri i ponuditi jedinstveno iskustvo, uključujući nove kategorije trčanja u brzini i trofeje za veterane, a istovremeno će privući novu publiku u franšizu. Capcom je ranije izjavio da novi režim trećeg lica nije samo prerada, ali je stvaranje ove perspektive uzelo otprilike isto toliko truda kao i stvaranje nove igre. Ova posvećenost seriji i njenim fanovima naglašava popularnost i kulturni značaj univerzuma Resident Evil.

Resident Evil 4 Remake je prikazao  Attache Case

Noćas smo videli i povratak Merchant, kao i Leonovu ataše futrolu.  Resident Evil 4 je jedan od najomiljenijih naslova u celoj franšizi, a čini se da je Capcom naporno radio da to dovede do perfekcije. Programeri su tokom prezentacije objasnili da je originalni svet igre poštovan, ali i nadograđivan, dodatno proširujući koncepte i užasne trenutke u odnosu na original.

Tokome venta, budućim igračima je dat kratak pogled na kućište Merchant i Leonovu torbu i kako su njihove funkcije slične, ali su takođe evoluirale iz originalne igre. Attache torba, na primer, izgleda i funkcioniše skoro identično originalu, terajući igrače da pažljivo upravljaju svojim prostorom koristeći sistem mreže koji određuje koliko se može poneti u bilo kom trenutku. Igrači će moći aktivno da sintetišu municiju i predmete za lečenje tako što će pristupiti svojoj ataše torbici i predmetima koje su prikupili kroz igru.

Povratak Merchant u Resident Evil 4 sa nestrpljenjem su čekali mnogi fanovi. Izgled je sličan originalnoj igri i može se videti kako priziva Leona da pogleda svoju robu u svom prvom pojavljivanju, baš kao i u originalu. Međutim, došlo je do nekih promena. Pored kupovine i prodaje predmeta, Leon će moći da razmeni vraćene dragulje i plen za setove. Ovo je promena u odnosu na original, gde je kolekcionarski plen zamenjen za pezete, standardnu valutu igre. Ovo bi moglo da otvori prednosti i nedostatke, jer može malo otežati nabavku oružja, ali takođe može pomoći igračima kojima su kritično potrebni predmeti za lečenje i druga pomoć koji možda nemaju novca da to pokriju na drugi način.

Ataše torba i Trgovac su legendarni elementi Resident Evil 4, i čini se da su fanovi prvenstveno zadovoljni njihovim ponovnim pojavljivanjem. Uključivanje ataše futrole u ​​originalni Resident Evil 4 omogućilo je igračima da nose nešto više od nekih prethodnih igara, dok ih je i dalje izazivalo da izaberu šta da zadrže, zadržavajući temu horora preživljavanja. Iako se njegov glasovni glumac promenio, čini se da mnogi fanovi cene povratak marchant-a, a Resident Evil Village je u jednom trenutku čak spominjao Merchant-a iz Resident Evil 4.

Jasno je da je Capcom svestan nekih od najznačajnijih elemenata Resident Evil 4, i da je to uzeo u obzir prilikom razvoja Rimejka.

Sadržaj Deluxe i Collector's Edition

Kako je već napomenuto, Capcom je otkrio bonuse dostupne za igrače koji kupuju Deluxe ili Collector's Editions predstojećeg rimejka Resident Evil 4. Bonusi uključuju mešavinu fizičkih dodataka ili dodataka u igri u zavisnosti od verzije koju igrači kupuju i sigurno će oduševiti svakog obožavaoca franšize Resident Evil.

Prvobitno objavljen 2005. za Nintendo GameCube, Resident Evil 4 je jedan od najpopularnijih naslova u dugotrajnoj franšizi Resident Evil. Uz povratak Leon Kennedy-ja iz Resident Evil 2, Resident Evil 4 je označio pomak u franšizi ka igri orijentisanoj na akciju. Dok su originalne Resident Evil igre karakterisale sporiju igru više fokusiranu na istraživanje i zagonetke nego na sveobuhvatnu borbu, Resident Evil 4 je povećao interes za akciju sa više pucnjave, više bossova i ekstravagantnih delova.

Resident Evil 4 su hvalili kritičari i obožavaoci serijala po objavljivanju i tokom godina je dobio brojne portove i ažurirana izdanja, a novi Resident Evil 4 Remake izlazi u martu 2023.

Kao deo svog Resident Evil Showcase, koji je uključivao trejler za igru Resident Evil 4 Remake, Capcom je objavio cene za Deluxe i Collector's izdanja igre zajedno sa dodacima uključenim u svaku verziju. Deluxe izdanje uključuje kopiju Resident Evil 4 zajedno sa kolekcijom bonus DLC-a. Uključeni DLC daju igračima 4 nova kostima i par naočara za sunce za Leona, 2 nova kostima za Eshly, dva oružja u igri, zamenu zvučnih zapisa i mapu blaga koja će pomoći igračima da pronađu tajne stvari koje se ne mogu otkriti u standardno izdanje.

Za igrače koji traže vrhunsko Resident Evil 4 iskustvo, Collector’s Edition uključuje čitav niz fizičkih i digitalnih kolekcionarskih predmeta zajedno sa igrom. Resident Evil 4 Collector's Edition dolazi u tematskoj kutiji ispunjenoj Steelbook futrolom za igru, umetničkom knjigom i mapom sveta igre, kodovima proizvoda za DLC, kopijom zvučnog zapisa i detaljnom figuricom Leona S. Kenedija koji izgleda zaključan, učitan i spreman da se suoči sa parazitskim hordama igre.

Za igrače koji nisu spremni da izdvoje dodatni novac za specijalna izdanja, takođe će postojati bonusi za pretprodaju standardnog izdanja Resident Evil 4.

Dok gejmeri ​​čekaju da se vrate u Resident Evil 4, predstojeće Resident Evil Village Gold Edition može biti savršen način da prođe vreme dok ponovo ne uđu u cipele Leona Kenedija.

Resident Evil 4 Remake PS4 verzija je besplatna za upgrade

Još jedna najava od sinoć je oduševila obožavaoce serijala. Capcom je objavio vest da će predstojeće izdanje Resident Evil 4 Remake sadržati besplatnu nadogradnju za vlasnike PlayStation konzola.

Vest da Capcom radi na rimejku Resident Evil 4 predstavljena je na onlajn eventu Sony State of Play u junu 2022. i bila je dugo očekivana najava za ljubitelje franšize. Resident Evil 4, objavljen 2005. godine, zaslužan je za revoluciju u žanrovima pucačina iz prvog lica i survival horora. Po objavljivanju, igra je bila prihvaćena sa pohvalama kritika i fanova, osvajajući više nagrada za igru godine i često se smatrala najboljom video igrom ikada napravljenom.

Tokom Resident Evil Showcase, producent Resident Evil 4, Yoshiaki Hirabayashi, počeo je tako što je pokazao svetsku premijeru impresivnih snimaka rimejka u igrici. Pregled je pratio Leona, koji je obukao svoju zaštitni znak, kožnu jaknu, istražujući misteriozno ruralno selo u potrazi za predsednikovom ćerkom.Hirabayashi je tada najavio da će PlayStation 4 verzije rimejka dobiti besplatnu nadogradnju na digitalnu verziju za PlayStation 5, čime će prelazak sa poslednje generacije na sledeću generaciju biti potpuno besplatan.

Igra, nažalost, neće biti dostupna za Xbox One konzole, ali će biti objavljena na Xbox Series X/S.

Vest o besplatnoj nadogradnji na verziju sledeće generacije sigurno će oduševiti vlasnike PlayStation-a koji će se osećati kao da dobijaju mnogo više za cenu igre. Vlasnici Xbox One će se možda osećati malo izostavljenim ovom najavom, posebno zato što neće biti izdanja za Xbox konzolu poslednje generacije. Za neke bi se potreba za nadogradnjom na Xbox sledeće generacije mogla pokazati kao preskup potez da bi uživali u najnovijem rimejku Resident Evil-a.

Resident Evil 4 Remake Story Trailer prikazuje Ashley, Luis, Salazar i druge

Trejler priče Resident Evil 4 Remake prikazujeAshley, Luis, Salazar i još mnogo toga. Legendarni likovi Resident Evil 4 vraćaju se sa dizajnom koji je i poznat, ali i nov.  Trejler Resident Evil otkrio je informacije o nekolicini igara koje će uskoro doći. Ovo uključuje dugo očekivani trejler za priču o Resident Evil Village Winters Expansion, kao i rimejk onoga što neki igrači i kritičari smatraju jednom od najboljih survival horor igara svih vremena.

Baš kao što su prikazana ažuriranja igrice Resident Evil 4, isto se može reći i za same likove, jer su obojica poznati, ali i iznenađujuće sveži u svom dizajnu. Novi trejler priče za Resident Evil 4 počinje nečim što izgleda kao Ashley Graham, predsednikova ćerka, koju koriste za ritual zaraženi seljani. Igrači su takođe videli Osmund Saddler-a, koji je u velikoj meri ostao nepromenjen u odnosu na originalni dizajn, a tu je i Menendez koji nosi svoj klasični kaput i bradu, ali ovog puta sa veoma modernim cilindrom.

Igrači su imali prvi pogled na Igrači prvi pravi pogled naAshley Graham, predsednikovu ćerku koju Leon stiže da spasi. Ona je u prošlosti dobila neke kritike od fanova, ali sudeći po njenom uvodu u ovaj trejler, izgleda da će Capcom dati liku dobrodošlo ažuriranje. Ada Vong je takođe predstavljena u trejleru, koji prikazuje sličan dizajn kao njen ažurirani izgled u Resident Evil 2 Remake-u. Fanovi nisu videli samo heroje, već i neprijatelje, kao što su trol, desna i leva ruka Salazara. Čini se da je ovaj lik dobio najznačajnije ažuriranje. Salazar izgleda mnogo ženstvenije i zrelije nego u originalu, a to je možda i uticaj virusa.

Postoji lista stvari koje Resident Evil 4 Remake mora da izbegava, ali nadamo se da promena previše onoga što obožavaoci vole kod lika neće negativno uticati na iskustvo. Međutim, postoje dobrodošli dodaci za koje se očekuje da će biti napravljeni, kao što je način na koji jeAshley uhvaćena, i dodatni detalji o psihološkom uticaju koji su događaji u Raccoon City-ju imali na Leona.

Toliko od nas o ovom eventu!

Kako Vam se dopada viđeno?