Vesti/Najnovije
07.08.2021.

BACK 4 BLOOD - Beta test

Potpuno originalni premium naslov koji će doneti najbolje iz žanra

Open beta Back 4 Blood je ponuđena svima koji su preorderovali igru ali i određenoj grupi novinara na testiranje ovih dana i čini se da na osnovu viđenog možda imamo potencijalni hit. Za sve ostale potpuno otvorena besplatna beta biće dostupna od 12. do 16. avgusta.

Ovu igru sprema Turtle Rock Studios, u saradnji sa Warner Bros. Interactive. Mnogima su poznati kao autori odlične zombi pucačine izdate za Valve, Left 4 Dead. Verovatno ste već na osnovu objavljenih slika shvatili da je u pitanju zombie shooter. Igra je najavljena još pre korone, 2019. sa navodima da je u pitanju ''potpuno originalni premium naslov koji će doneti najbolje iz žanra i najmoderniju tehnologiju''.

Šta se može zaključiti na osnovu viđenog?

Prvo, preporučujemo ono što i developer a to je - samo za starije od 18 godina!

Back 4 Blood stiže 12. oktobra u radnje.

Testirani PvE i PvP režimi osećaju se solidno i stabilno, barem na računaru, i olakšavaju definisanje o tome kako će se Back 4 Blood igrati. Ukratko, Back 4 Blood deluje kao neki nastavak Left 4 Dead. 

Back 4 Blood izgleda kao nešto što može biti dobar nastavak zahvaljujući unapređenjima, engine tehnologiji, pametnom i poštenom card deck-u i iznenađujuće zabavnim izmenama u borbi protiv PvP-a ljudi protiv zombija.  

Poenta je - ubiti što više zombija.

Najveća razlika u beti u odnosu na alfa verziju je bolji pogled na seriju špilova sa kartama koje menjaju igru, a koliko se da zaključiti, Turtle Rock Studios je implementirao nešto što bi trebalo da funkcioniše, a da ne zahtevaju od igrača da potroše još para pored kupovine igre. Igru započinjete solidnim spiskom karata, zajedno sa opcijom da napravite špilove od 15 karata. Kad god zaronite u PvE (saradnja sa prijateljima protiv zombija kontrolisanih računarom) ili PvP (režim četiri na četiri), vaš prvi korak je da izaberete jedan od svojih prilagođenih deck-ova. Na početku svake faze kampanje, neke od vaših karata će se nasumično deliti, a vi birate jednu ili dve od njih kako biste od tada unapredili svoju borbu. Većina je od direktne koristi vašem liku, sa manjim brojem karata koje svim saigračima daju neku vrstu podsticaja. Često su to jednostavna numerička poboljšanja, u rasponu od dodatnog zdravlja ili municije do posebnih pogodnosti koje se uključuju kada je vaš lik na ivici sa zdravljem. Drugi daju vašem liku potpuno nove napade ili sposobnosti, poput " naplaćenog " melee napada koji vam omogućava da duže držite dugme za melee pritisnuto da biste bacili na zombije.

Svaki igrač će izabrati otprilike šest karata po sesiji (uvek uz pet akcija izaberite jednu za kapacitet). To znači da pravilna izgradnja deck-a omogućava igračima da se uključe u različite opcije igranja, bez garancije da će im se karte iz snova podeliti svaki put. Najranije opcije podele u beta verziji snažno naglašavaju okršaj, posebno kada nabavite zdravstveni bonus za svakog zombija ubijenog oružjem u bliskom okršaju. Kasnija otključavanja olakšavaju ubijanje izdaleka, ozdravljenje i oživljavanje saveznika... Iskreno, komentari igrača su odlični uz dodatno uzbuđenje zbog osvajanja poena potrebnih za otključavanje više opcija na deck-u. Možda vam u početku neće biti interesantno da budete snajperista jer će vam biti zabavno da se borite sa sačmaricama i sekirama. Možda ćete poželeti da dobijete podelu koja bi naglašavala napade na daljinu dok su vam dužnosti prsa o prsa bile potpuno odgovarajuće.

Režim četiri-na-četiri B4B-a u odnosu na versus će izgledati poznato ljubiteljima L4D-a, jer takođe predstavlja timove "čistijih". ljudi protiv timova super zombija. Ali tamo gde bi L4D verzija mogla da se igra predugo i nezgrapno, novi naslov koji donosi Turtle Rock daje prioritet bržoj, dinamičnijoj borbi koja je bolje napravljena da spreči napade.

Zaokret B4B-a se vrti oko manjih, naspram specifičnih delova mapa kampanje, zajedno sa bezbednom zonom nalik na  battle royale, koji se pomera svakih 60 sekundi. Svaki tim se smenjuje kao zombiji i ljudi, po jedan udarac sa svake strane po rundi, a cilj je da svaki tim duže traje kao ljudi u datoj rundi. Timovi u ljudskom režimu mogu trajati čak četiri minuta ili čak 45 sekundi po rundi koliko se moglo videti u beti. Opstanak duže kao ljudski tim ili uništavanje dana ljudima dok ste zombiji, zahteva od obe strane da donesu mudre odluke o kontroli karte. Konkretno, ljudi se ne mogu osloniti na skrivanje u sigurnom delu mape, jer će sigurna zona za kretanje obično dovesti do pojave otrova koji će napuniti ranije korisnu zgradu ili pećinu. Bilo bi pametno da ljudi izvuku maksimum iz svih naizgled sigurnih regiona, dodatne municije, spravica i prikupljenog materijala za zdravlje pre nego što budu prekriveni otrovnim gasom. Zombiji su u međuvremenu ozbiljno nadjačani na mapi u svakom trenutku. Ovo je verovatno kompenzacija za to koliko je većina super zombija spora u poređenju sa ljudima. Tako će dobra runda zombija zavisiti od efikasne komunikacije i triangulacije jer se super zombiji najbolje bore kada razdvoje ljudske saigrače, a zatim odvedu jednog ili dvojicu od njih. Šta reći nego, držite se zajedno ljudi!

Karte mogu biti bolje bar kada je u pitanju dizajn karte u odnosu na režim koji smo do sada videli. Većinom se sastoji od izmešanih kuća i terena iz kampanje, često sa previše lakih skrivenih uglova za ljude za nastanak. Više vertikalnosti i prisilnog kretanja moglo bi uveliko doprineti boljem osećaju igranja.

B4B sada uključuje razvijeniji interfejs za kupovinu i nadogradnju oružja. Ovo donosi dodatke za pištolje označene bojama koje možete složiti na opremu dok se timovi kreću iz zone u zonu u kampanji. Ovaj B4B svet stvorili su dizajneri igara, a ne urbanisti i to je nekada baš upadljivo jer se šume i mali gradovi mogu generički ponavljati i biti dosadni i nepredvidivi. Na primer, kada B4B -a ne uspe da jasno saopšti kuda da idete ili šta da ubijete kako bi otključali sledeći nivo. U jednom gradu se lako možete izgubiti jer B4B zaboravlja da kaže igračima da moraju da potroše nekoliko zombi grudvi da bi otvorili ključna vrata. U isto vreme, drugi nivoi i  idealni putevi su ponekad samo jasni jer su drugi naizgled održivi putevi blokirani nevidljivim zidovima. Da.. nevidiljivim zidovima. Sve u svemu, ima ovde još malo posla.

Turtle Rock će svakako još raditi na igri do oktobra, i to ne samo ono što se zove fine tunning, i imaćemo jednu igru vrednu igranja.

Ono što se nadamo da developer neće uraditi i tako sve pokvariti su mikrotransakcije!

 

Slični članci

06.
Aug.
2021.
Vesti/Najnovije
Ubisoft je objavio da će Riders Republic™ Beta biti dostupan od 23. do 25. avgusta i to za PlayStation®5, PlayStation®4, Xbox Series X | S, Xbo...
04.
Aug.
2021.
Nintendo
Switch svakog meseca beleži rast u prodaji a izdavači najavljuju sve više novih igara za ovu konzolu koja ne posustaje i nema nameru da ode u zaborav....
25.
Feb.
2021.
Vesti/Najnovije
425 miliona je HP odvojio za HyperX. Iznenađenje!