23.08.2021.

Aliens: Fireteam Elite

Četiri mini-kampanje prikazuju nove lokacije i neprijatelje

Tim namerava da unapredi postojeće znanje svega što je započeo Ridley Scott sada daleke 1979. godine naulno fantastičnim klasikom. Smeštena 23 godine nakon dešavanja u Alien 3, priča Aliens: Fireteam Elite će se ispričati kroz četiti kampanje od kojih svaka ima po tri misije, a prati grupu marinaca na palubi USS Endeavor od javljanja na poziv koji uznemiruje!

Cold Iron Studios nije objavio mnogo podataka o priči mimo svojih premisa, držeći se čvrsto priče u korist gameplay-a i ponovne reprodukcije kada je u pitanju marketing. Zapravo, jedini konkretan detalji o četiri kampanje su njihova imena: Priority One, Giants in the Earth, Gift of Fire i The Only Way to be Sure - kao i kratak opis opšte premise svake od njih.

Evo svega što je trenutno poznato o  Aliens: Fireteam Elite.

Priority One

Prva kampanja u Aliens: Fireteam Elite se zove Priority One i služiće kao prolog i uvod u svet. Zvanični opis programera Cold Iron Studios glasi: "Odgovorite na poziv u pomoć iz rafinerije Katanga. Pronađite i izvucite dr Timothy Hoenikker, naučnika iz Weyland-Yutani. Njegova bezbednost je u vašim rukama. "

Snimci iz prve misije Priority One već su dostupni na Internetu iz različitih pregleda, pa je poznato da će igrač biti probuđen iz kriospana na brodu USS Endeavour, duboko u svemiru u spoljnim kolonijama kao odgovor na poziv u pomoć iz obližnje orbitalne rafinerije. U ovom trenutku na vremenskoj liniji, kolonijalni marinci su svesni postojanja Xenomorph-a i ulaze u misiju spremni na svaku opciju. Svaka misija traje oko 20-30 minuta, pa se očekuje da će cela kampanja biti ispričana na brodu poznate svemirske stanice.

Giants In The Earth

Nakon odgovora na poziv iz Katanga Refinery u Priority One, marinci  će se probiti na obližnju planetu pod nazivom LV-895 u svojoj drugoj kampanji,  Zvanično objašnjenje iz Cold Iron Studios navodi, "Možda postoji još preživelih iz Weyland-Yutani na površini LV-895. istražite pećine zapadno od Pala Station - ne ostavljamo nikoga iza sebe."

Druga kampanja se odvija na planeti džungle LV-895, koja se nalazi na rubu poznatih sistema u galaksiji, a dom je i Pala Stanice i lokacije dva. Iako se o lokalitetu dva ne zna mnogo, stanica Pala je klasifikovana Weyland-Yutani istraživačka stanica u kojoj naučnici eksperimentišu na divljini koristeći bio-materijale xenomorpha. U nekom trenutku 2202. godine, stanica Pala je preplavljena nakon velike isporuke vanzemaljskih jaja, pa igrači mogu očekivati da će naići na nove serije patogenih neprijatelja poput Poppera, Stalkera i Leona-895.

The Gift Of Fire

Verovatno zaglavljen na LV-895 i verovatno pregažen od strane Xenomorpha, patogenih neprijatelja i Weyland-Yutani sopstvenog skupa borbenih Androida, treća kampanja će prikazati igrače kako napuštaju stanicu Pala i probijaju se duboko u pećine LV- 895 u cilju pronalaženja misterioznog mesto Dva. Treća kampanja će se zvati The Gift Of Fire Dar vatre, a njen zvanični opis glasi, "Rastuća anomalija je otkrivena ispod površine LV-895. Iskopajte izvor i učinite sve što je potrebno da rešite situaciju. "

The Only Way To Be Sure

Za četvrtu i finalnu kampanju u ovoj igri, priča zatvara pun krug dok marinci napuštaju LV-895 i vraćaju se u Katanga Refinery iz Priority One kako bi se suočili sa košnicom Xenomorph-a.  Naziv ove kampanje je The Only Way to be Sure, a zvanično objašnjenje navodi, "Košnicom xenomorph-a na rafineriji Katangase  morate pozabaviti. Obezbedite uništenje rafinerije i košnice ... pa izađite živi." Ono što je počelo kao poziv u pomoć, brzo se pretvorilo u epidemiju jer je Weyland-Yutani ponovo otišao predaleko, a na marincima na brodu USS Endeavour je da ih zaustave jednom zauvek.

Najinteresantnije u ovoj priči je činjenica da Xenomorphi više nisu tajna i da igrači imaju misiju sa znanjem o njima i o tome kako se treba boriti protiv ovih naizgled neppobedivih stvorenja. Ali, nemojte da vas zavara informacija da znate o čemu se radi. Cold Iron Studiosnije baš raspoložen da vam olakša stvari i namera im je da znanje koje imate iskuša sa preko dvadeset tipova neprijatelja i jedanest tipova Xenomorpha, od kojih svaki ima svoje jedinstvene setove pokreta, napade ali i slabosti.

Gunner

Dizajner borbi iz Cold Iron Studios, Chris Matz ga opisuje kao " klasičnog kolonijalnog marinca, " Čini se da je klasa Gunner standardna klasa strelaca iz trećeg lica i verovatno će biti najpoznatija ljubiteljima žanra, kao i najprikladnija za početnike u Aliens: Fireteam Elite. Klasa Gunner je  izgrađena oko intenzivne vatrene moći i svestranosti, opremljena snažnim pomoćnim puškama, bliskim sekundarnim, poput sačmarice sa pumpom, i pogodnostima koje uključuju različite vrste granata. Gunner takođe može da koristi sposobnost overkloka za dodatni udarac snage kada stvari počnu da postaju previše intenzivne. Što se tiče nivelisanja i napredovanja, Gunner-ov ​​sistem pogodnosti omogućava igračima da biraju između dve glavne sposobnosti i da ih poboljšavaju na osnovu svog stila igre. Mogu da koriste i udaljene detonatorske bombe za gađanje određenog mesta kada se aktiviraju.

Technician

Ova klasa služi za preuzimanje kontrole nad povoljnim lokacijama i spremanje za borbu sa najgorima iz vojske Xenomorph-a. Opremljen je primarnim oružjem iz pištolja i oružjem iz blizine, poput automata ili sačmarice. Igra Tehničara je zaista izgrađena oko njegove sposobnosti kupole. Kupola se može podići i pomicati po karti za odbranu različitih lokacija, a zavojnice za punjenje mogu se koristiti kao zamka sa ispuštanjem jer ispušta električni napon i omamljujue neprijatelje kada im se približe. Svaka sposobnost radi sa vremenom hlađenja, a kako igrači podignu nivo u klasi, dobiće pristup novim modifikatorima koji se koriste za poboljšanje sposobnosti na različite načine, uključujući jedinstvene varijacije ili smanjenje vremena zadržavanja. Na primer, podrazumevana kupola se može nadograditi u Tešku kupolu koja nanosi ogromnu štetu pri smanjenoj stopi paljbe." Kugla za spaljivanje raspršuje plamen u prostoru ispred nje, a takođe dobija povećanu izdržljivost. Fireteams se takođe može graditi imajući u vidu bilo koju kombinaciju klasa, pa iako su Aliens: Fireteam Elite dizajnirani da svaku klasu učine što raznovrsnijom i sinhronizuju zajedno, tri tehničara i tri kupole su svakako opcija.

Demolisher

Demolisher je treća od četiri klase likova koja će biti dostupna igračima. Za razliku od klase Gunner, Demolisher je opremljen standardnom puškom u svom skladištu za primarno oružje. Međutim, to je sekundarno skladište za oružje u kojem stvari postaju zanimljive. Upravlja se raznim teškim oružjem, uključujući pametne topove, bacače granata i bacače plamena. Što se tiče sposobnosti, Demolisher koristi mikro-rakete, lansirajući tri rakete koje će odmah detonirati pri udaru, i Blastwave, potresni talas energije koji odbacuje neprijatelje i pritom ih oštećuje. Konačno, pogodnost Demolishera naziva se Clear the Room i odobrava dodatnu štetu od oružja koje se skuplja a jednaka je broju neprijatelja oštećenih bilo kojom od sposobnosti klase.

Doc

Doc je finalna klasa koja će biti dostupna u Aliens: Fireteam Elite. Opisan je kao "Medicinski tehničar na terenu," Doc je neophodan svakom timu i dolazi opremljen sa opsežnim sposobnostima kako bi izlečio članove tima i unapredio performanse.

Opremljen je standardnom puškom u osnovnom slotu i sa Handgun u sekundarnom slotu, sposobnosti koje Doc poseduje uključujuTrauma Station, uređaj koji može da leči u blizini i borbeni stimulansi, stimulansi koji povećavaju savezničku preciznost i stabilnost za 50%, izdržljivost Regen za 30% i brzinu kretanja za 15% za sve igrače u blizini na ograničeno vreme. Pogodnost klase Doc naziva se Triage, povećava dolazno lečenje za obližnje igrače za 10% i povećava Doc -ovo napajanje za 10% za svakog saveznika u blizini (slaganje sa više igrača).

Recon

Ova klasa će biti otključana kada igrači prvi put pobede u glavnoj kampanji igre. Klasa Recon opremljena je puškom za snajpersko delovanje u primarnom slotu, i oružje iz blizine, poput sačmarice ili puškomitraljeza u sekundarnom slotu. Što se tiče klasnih sposobnosti, Recon koristi PUPS, mali dron koji se koristi za otkrivanje položaja neprijatelja u blizini i smanjuje dolaznu štetu za 20%, a Support Drone, raspoređeni dron koji sleti u određenu zonu i dopunjava municiju, povećava tačnost i stabilnost za 20%, i vraća malu količinu HP-a za svako ubistvo. Perk klase Recon se zove Focus i odobrava gomilu fokusa (slaže se do tri puta) za svako ubistvo udarcem u glavu neprijatelja označenog PUPS -om, povećavajući tačnost i stabilnost za dodatnih 10%.

Svaki od pet igrivih klasa nudi igračima nove i jedinstvene načine igre, talase za borbu protiv Xenomorph-a i interakciju sa svetom. pored odnovne razlike u punjenju oružja i sposobnostima, svaka klasa nudi prilagođavanja kako biste stvorili neki osećaj identiteta. Igrači će imati pristup oklopnoj opremi i emotikonima, prilagođavanju oružja, uskinovima, a tu su i modifikacije i preko sedamdeset dodataka za oružje kako bi prilagodili svoje likove. Čini se da Cold Iron Studios čini igranje klasa i prilagođavanje ključnom komponentom u stvaranju Aliens: Fireteam Elite što je moguće više reprodukcije, nudeći igračima više stvari kojima treba težiti nego samo dovršavanje četiri kampanje u igri.

Podsećamo vas da su Focus Home Interactive i Cold Iron Studios najavili Aliens: Fireteam, pucačinu iz trećeg lica koja može da se poredi najbolje sa igrama kao što su Back 4 Blood i Redfall, ali i kao prvu Aliens igru nakon Colonial Marines. Tokom E3, Cold Iron Studios je objavio novi trejler i potvrdio datum izlaska igre kao i novo ime: Alien: Fireteam Elite. Dosta je nagađanja oko razloga ove promene ali nejjednostavniji je da je u pitanju stvar licence.

Igra je u prodaji od 24.08. 2021 pa proverite sva unapređenja i promene. Ili poručite po akcijskoj ceni kao pre order.

Igricu Aliens: Fireteam Elite potražite u svim GameS radnjama u Beogradu, Kragujevcu i Novom Sadu po ceni od 4.999 dinara.

Ukoliko volite figure, imamo veliki izbor figura sa temom Alien-a.