14.09.2021.

WarioWare: Get it Together! - Recenzija

Klasično Wario ludilo sada i za dva igrača!

Dok smo se mi bavili istorijatom ovog serijala, Nick se igrao i pisao recenziju za IGN Adria.

Wario Ware naslovi su uvek najbolje funkcionisali na prenosnim sistemima jer ovakav tip igre je i idealan za kratke sesije u japanskom metrou ili za bilo koje druge situacije koje uključuju čekanje i brzo gubljenje vremena. Mnogi nastavci ovog serijala uvek su potencijali mogućnosti sistema za koji izlaze da bi na osnovu njegovih specifičnosti zasnivali izvođenje, na DS-u to su bile kontrole dodirom, na Wii kontrole pokretom... you get the picture. E sad, suprotno očekivanju novi WarioWare: Get it Together! za Switch ne koristi ništa od navedenog (valjda zbog toga da bi mogao da radi i na Lite verziji konzole?) tako da nećete pipkati ekran niti mlatarati joyconima, ali ipak postoji par novih gimmicka dovoljnih da učine i ovo izdanje svežim.

Za početak dok ste u većini prethonih Wario Ware igara vi kao igrač bili glavna žrtva mikro-igara koje vam Wario i drugari spremaju, ovog puta zlikovac developer i njegove kolege usisani su u svet svoje najnovije kompilacije koju je napao virus. Najveća novina ovde je što zapravo igrate kao Wario i njegovi prijatelji iz prethodnih igara pa kontrolišući njih direktno morate da savladate sve koruptovane igre i vratite stvari u normalu.

Kako napredujete kroz story mod otključavaćete sve više dodatnih likova a svaki od njih ima svoje specifične moći koje se ogledaju u drugačijem načinu interaktovanja sa mini-igrama. Ovo donosi dosta svežine i bezbroj suludih kombinacija jer svaku mini-igru možete da rešite na totalno drugačiji način u zavisnosti koje likove ste odbrali da vodite.

Saberite se, sami ili sa društvom

Druga novina je što i u modu priče a i svi ostalim quick play uobičajenim Wario Ware modovima možete da igrate i sa drugim živim igračima i da zajedno sa različitim likovima prelazite brze i sulude mini-igre. Ovo je zapravo i najveći novi gimmick koji Get it Together donosi i zbog kog i nosi to dvosmisleno ime.

Bilo da igrate sami ili u co-op modu, formula je ista kao i pre, mini-igre su vremenski organičene na svega par sekundi i za to kratko vreme treba da provalite šta se traži od vas i da vidite kako da sa likom kog kontrolištete što pre izvedete to, zatim u sekundi pogledate smešnu animaciju koja sledi, da bi ste se već sledećeg trenutka nasli u sledećoj igri i tako ponovo i ponovo dok tempo postaje sve brži. U jednom sekundu ćete čupati dlake ispod pazuha statui, u drugoj bežati iz kese za đubre a u trećoj pomagati bizarno nacrtanom liku da se umije posle brijanja.

Često nećete stići ni da se nasmejete ili isčudite suludim idejama iza svake mikro-igre jer ste već u nekom sledećem ludilu i nekim čudom ponovo uspevate za dve sekunde da analizirate i rešite stvar. Mislim da ovde leži neki odličan potencijal za vežbanje brzog razmišljanja, refleksa i psiho-motorike, posebno kada vidim kako su se neke moje casual žrtve snašle u co-op modu. Ipak moram da napomenem i da neki od likova zbog svojih složenijih načina kontrole i nisu bili toliko dobar izbor za totalne ne-gamere.

Baš kao i u prethodnicima, i ovde su najbolje igre koje se zanivaju na legendarnim Nintendovim franšizama

Get It Together! donosi ogroman izbor mikro-igara od kojih svaka ima više variacija tako da će biti potrebno određeno vreme pre nego što vam stvar dosadi, uz sve različite likove i moguće co-op kombinacije računica je sigurno na strani činjenice da je ovo najsadržanija Wario Ware igra do sada. Baš kao i u prethodnicima, igre su podeljene po tematici a i ovde su najbolje one koje se zanivaju na legendarnim Nintendovim franšizama. Ovog puta u toj kategoriji imamo sve od Game Boy Super Mario Landa preko Animal CrossingaDonkey Kong Country Returns do mini igre gde treba da popijete čaj i date brze komplimente likovima iz Fire Emblem-a. Haos!

Na kraju postoji i čudan sistem novčića koje dobijate u igri sa kojima možete da otključate ponovne pokušaje ili poklone koji donose druge boje za likove i slične kozmetičke ne toliko bitne stvari. Ovaj sistem deluje pomalo jezivo jer vrišti mikro transakcije ali kako trenutno ne postoji način da se ovi novčići kupe pravim novcem stvar je za sada bezazlena. Kao da je taj sistem tu u slučaju da Nintendo reši da izbaci verziju igre za mobilne ili su se možda predomislili u poslednjem času, svakako totalno nebitna stvar koja ne umanjuje zabavu u ovom sjajnom naslovu. Sve što vam je stvarno potrebno je Switch i dva joycona, a drugi igrač bukvalno može biti bilo ko, sve dok im izaberete nekog od jednostavnijih likova.

• Različiti likovi sa unikatnim moćima
  • Velik broj mikro-igara
  • Igre sa temom Nintendo klasika