23.12.2022.

NOVOGODIŠNJA AKCIJA - FIFA 23

EA Sports je ponudio još dublje i impresivnije iskustvo

Podsetimo se objavljene recenzije ove igre.

EA Sports je ponudio još dublje i impresivnije iskustvo s FIFA-om 23. HyperMotion2 udvostručuje ono što je predstavljeno prošle godine s više animacija koje se mogu vidjeti i doživjeti tokom igranja. AI nastavlja rasti jer je ovo i dalje najbolji AI u sportskoj igri. Reakcija, tok i strategija AI-a su izvrsni. Pro Clubs je fantastičan sa svojim online modom, a VOLTA ostaje zabavan mod, ali nema puno toga što se promijenilo s modovima u igri. Svjetsko prvenstvo za žene, koje se jako reklamiralo kao značajka, nije dostupno pri izlasku igre. Cross-play je također ograničen uglavnom na FUT, što je razočaravajuće.

Uspeh prošlogodišnje FIFA 2022 se desio zahvaljujući uvođenju HyperMotiona i novog sistema u kojem AI bolje uči. EA je sada predstavio HyperMotion2 sa mnogo više animacija kako bi FIFA 23 bila realističnija nego ikada. Tu su i nova ažuriranja igranja kako bi se omogućilo još impresivnije iskustvo koje bez dvojbe čini FIFA-u 23 najboljim naslovom koji je ova franšiza videla. Inače, što se tiče načina igre, nije se puno toga promenilo a i sam gameplay se čini malo sporojim.

Tako da hajde da vidimo kakva je nova FIFA 23.

Razvojni timovi koji su radili na ovogodišnjoj igri uložili su vreme da naprave još bolji proizvod nego prošle godine. Možda je to samo način na koji fudbal funkcioniše. Kad meč završi, želite se vratiti i nastaviti igrati. EA je ove godine imao za cilj da stvori otvorenije online iskustvo i omogućio je cross-play igru ​​na različitim generacijama konzola. Ovo je doduše ograničeno na Ultimate Team modove, Online Friendlies i Online Seasons. Ovde se iskustvo počinje činiti kratkovidnim. VOLTA i Pro Clubs, koji omogućuvaju popunjavanje cijelihtimova igračima, nemaju opciju cross-playa.

Franšiza FIFA nudi gomilu naprednih elemenata igranja koji znaju postati neodoljivi. Zbog toga je EA uveo Centar za obuku koji pomaže igračima od osnova do naprednih elemenata. To se radi kroz igre veština. Možete odabrati jednog od slavnih fudbalera koji će vas provesti kroz veštine, a dovršetak veština može vam pomoći da poboljšate svoj avatar kada ste u Pro Clubovima. Ne postoji ispravan ili pogrešan način pristupa driblingu, šutiranju ili dodavanju u igri jer vam to daje priliku isprobati različite stvari i naučiti različite udarce i dodavanja kako biste se u potpunosti navikli na dublje aspekte igre.

FIFA 23 zadržava samo nekoliko načina za igranje, ali svaki način je sveobuhvatan i okupiraće vas bez obzira na to šta igrate. Način rada za ulični fudbal VOLTA vratio se sa nekim novim VOLTA arkadnim igrama. Ove arkadne igre gotovo izgledaju kao nešto izvučeno iz Mario Partya jer je to spoj brzih i eliminacijskih igara. VOLTA se još uvijek fokusira na prilagođavanje izgleda igrača odećom koja se kupuje valutom u igri. Grindanje je također obrađeno u oba načina kako bi se omogućile češće nadogradnje i pogodnosti. Maksimalni nivo takođe je povećana na 100 sa 25, ali drugi perk se ne otključava do nivoa 35, tako da ovde još uviek postoji grind za otključavanje punog potencijala igrača, ali bodovi veština su obilniji.

Pro Clubs jedan je od najboljih sportskih modova u smislu igranja u multiplayeru. Čini se da je još uvek potrebno neko vreme za loading i traženja mečeva. Igrati Pro Clubs sa mnoštvom drugih ljudi ili sa prijateljima mač je sa dve oštrice. Ako pronađete igrače koji rade kao tim, to može biti neverojatno iskustvo. Takođe se morate zapitati hoće li ostale pozicije biti ostavljene jer niko nije zainteresovan igrati obrambenu poziciju ili nešto drugo što nije prilika za postizanje pogotka. Igre mešaju AI sa drugim igračima a AI radi sjajan posao. Takođe sam primetio da što je više igrača igralo u utakmici, to je rezultat više puta bio nerešeno. Bilo je i povremenih zastoja u vezi.

Što se tiče menadžera, možete sudelovati u skraćenim igrama poznatim kao Playable Highlights. Mogu se odabrati pravi licencirani menađžerii ili možete stvoriti vlastite. Svet fudbala sa transferima i ponudama igrača je nešto što ne viđamo u drugim sportovima. Ovde se nije puno promenilo, ali je i dalje zabavno za igrati.

Ultimate Team koji se fokusira na izgradnju tima kroz mikro-transakcije, izvan elemenata cross-playa, i tu su samo dve promene u načinu rada. Hemija igrača je prerađena kako bi bila pristupačnija i jednostavnija. FUT Moments kratki su scenariji koji nagrađuju igrače FUT zvezdicama koje se mogu zameniti za predmete ili pakete. Ako ne uspete u jednom momentu, igra vam omogućava da se brzo vratite i pokušate dobiti tu nagradu.

FIFA 23 će sadržavati Svetsko prvenstvo za žene i ženske timove. Nažalost, Svetsko prvenstvo za žene neće biti dostupno pri izlasku igre, ali još uvek postoje timovi sa kojima možete organizovati turnire, a žene se osećaju agilnije za igru. To je takođe sve zahvaljujući HyperMotion2.

Korištenje naprednih driblinga u situacijama jedan na jedan još je ugodnije ove godine. Tako je nagrađujuće izvesti 360-spin ili juke koji ostavlja golmana da leži na tlu. Pucanje donosi novi unakrsni šut iz daljine koji omogućava postizanje vrhunskog udarca kada dođe savršena prilika. Čini se da udarci glavom ne funkcionišu tako dobro kao u prošlosti, ali fantastično je gledati kako se AI prilagođava. Fizika lopte čini se gotovo savršenom jer odskoci i kotrljanja se baš onako kako i treba da bude.

Jedini pravi problem sa igranjem na terenu su povremeni sudari. Neki izgledaju fantastično, zajedno sa klizećim animacijama. Animacije na svim stranama su fluidne. Neki od sudara ne izgledaju prirodno kao da igra nije registrovala da su se dogodili. Neke će scene pokazati kao isečke, bilo da se radi o igraču ili nečemu na strani terena tokom slavlja. Kontrola je osetljiva i zamah igrača je savršen.

Vizuali i dalje izgledaju uglavnom fantastično, pogotovo sa svim prepoznatljivim imenima ovog sporta. Stadioni oživljavaju sa publikom jer je uvedeno još više zvuka kako bi se stvorila još bolja atmosfera.

Preneto sa Respawn.ba