07.05.2024.
Autor: Dzoni Kvid

Sand Land Recenzija

Poslednji pozdrav

Igra Sand Land funkcioniše i kao prepričavanje i kao nastavak mange iz 2000. godine. Za novopridošlice u franšizi, ovo je fantastična ulazna tačka, ali u narativu postoji oštra linija između starog i potpuno novog . Prelazak van granica regiona Peščane zemlje, na osnovnom nivou, nema smisla s obzirom na svet izgrađen do te tačke. Ali, generalno, sviđa mi se zaplet i bio sam odlučan da vidim kuda ide priča, čak i ako likovima nedostaje dubina.

Kao Belzebub, sin kralja demona Lucifera, odlučujete da pomognete čoveku da vrati vodu u dehidrirani svet. Ovo podrazumeva istraživanje velikih, otvorenih svetova sa kolekcijom vozila koja možete pozvati u bilo kom trenutku. Zamena između tenka za okršaje i motocikla za vožnju preko dina je brz proces, ali to radite toliko često da priznajem da ste frustriran pomalo glomaznim sistemom zamene. Takođe mi se nije dopalo to što menjanje između vozila u osnovi zahteva tačku. Možda zvuči kao prigovaranje, ali svaki susret u igri zahteva čestu zamenu vozila.

Borba protiv neprijatelja koristeći vašu kolekciju vozila je vrhunac i, razumljivo, fokus igre. Uprkos fokusu na borbu sa vozilima, radnja je bliža pucačini iz trećeg lica. Volio sam tenk sa njegovim moćnim puškama i snažnim oklopom, ali tenk za skakanje koji se koristio za skakanje po planinama i mehanizam koji se koristio za udaranje drugih robota su zabavni na svoj način. Njihova nadogradnja i prilagođavanje je spor proces, i retko sam osećao da pravim velika, uticajna poboljšanja tako što sam podigao nivo ili zamenjivao delove vozila, ali uvek sam bio nestrpljiv da proverim garažu i vidim šta mogu da uradim da povećam svoju statistiku.

Proces nadogradnje grada Spino je na sličan način nagrađivan jer dovršavanje sporednih zadataka (mnogi sadrže zaista zanimljive male priče i likove) dovodi nove ljude u grad koji raste. Spašavanjem slikara usred pustinje, na primer, otvara se prodavnica u kojoj možete da farbate i nalepite svoja vozila. Možete čak i da ukrasite grad nameštajem, ali priznajem malo interesovanja za taj aspekt jer su svi moji resursi otišli ​​u poboljšanje mojih vozila.

Ponekad Belzebub napreduje bez vozila, a ovi delovi su generalno dosadni, a da nikada nisu bili previše teški, na sreću. Belzebub je moćni demon sa bukvalnom garažom oklopnog oružja u zadnjem džepu, ali insistira na tome da se povremeno šunja okolo za beskonačne stelt delove. Ovi delovi igre izgledaju kao da su iz drugačije ere video igara koje smo ostavili za sobom. Scenariji borbe prsa u prsa nisu tako loši, ali uvek sam bio nestrpljiv da se vratim u tenk.

Sand Land ima svojih nedostataka i čini se malo predugačkim uprkos tome što vidite kraj oko razumne granice od 20 sati, ali zadržava šarm tokom čitavog perioda. Torijamin zabavan smisao za humor je u centru pažnje, a Belzebub se prvenstveno upušta u avanturu tako da će mu njegov tata svaki dan dati dodatni sat vremena za video igre. Nije slučajno što je baš ovo delo Torijame dobilo zapaženu pažnju jer sobodno mogu reći da sem uživao u ovoj igru koja je izašla za Ps5 konzole kao i za Xbox konzole.