Vesti/Najnovije
01.05.2021.

Pre nego zaigrate RETURNAL

Par saveta za sve koji reše da pokrenu ovu igru

Ekskluzivna PS5 arkadna pucačina je fenomenalna ali teška igra. I baš ta njena karakteristika je uzrok velikih polemika na društvenim mrežama. Da li su ljudi iz  Housemarque preterali ili je u pitanju baš prava doza za one strpljive gejmere, ostaje na vama da zaključite. Mi ćemo vam skrenuti pažnju na par stvari koje je dobro znati pre neko krenete u Returnal avanturu.

Returnal u početku može izgledati kao poznato iskustvo. Sa svojom rougelite strukturom, jezivom atmosferom i brzom akcijom trećeg lica podeća na dosta igara tipa Hades, Metroid ili Control. Returnal igraču donosi zabavu i uzbuđenje na osnovu razvijanja veština neuspehom. Ukoliko ste pročitali naš prošli tekst, o sličnostima između Deathloop i Returnal, sećate se sigurno da smo napomenuli da nas u igri Returnal svako trčanje uči nečemu novom o tome kako najbolje pristupiti igri. Svi vole da samo otkriju kako igrati neku igru, ali može vam pomoći par smernica za neke od više nego nejasnih mehanika Returnala.

Sve trenutno objavljene recenzije onih koji su imali mogućnost da odigraju igru navode jednu bitnu stvar kako bi igrali bez problem, stalno se krećite bez prestanka. Developer sa ovom igrom odstupa od svojih tradicionalnih 2D arkadnih pucačina ali to ne znači da sa sobom ne donosi iste osnove igranja. Jedno od njih je bombardovanje projektila i neprijatelja sa kojima ćete morati da se suočite što čini svaki put kada ste u stanju mirovanja opasnijm. Borbene arene u ovoj igri su osmišljene tako da se namerno osećate nekako skučeno, ali svaka nudi krivine koje možete da iskoristite, omogućavajući vam da stvorite prostor i udaljenost od neprijatelja. Još bolje, dosledno kretanje prisiljava neprijatelje da razbiju formaciju i pronađu različite načine da dođu do vas, stvarajući vam veće šanse da ih pojedinačno odaberete.

Kako vaš arsenal gadgeta raste, tako se proširuje i vaša sposobnost kretanja po prostoru. Kuka za hvatanje (koju otključate za samo nekoliko sati) je sjajan primer za to jer vam omogućava da nižete spasonosne ljuljaške i spretna izmicanja kako biste se izvukli iz najtežih situacija. Ali kada dođe do panike bitno je da se dobro osećate sa smešnom brzinom Seleininog sprinta na dugom putu preživljavanja. Sve dok se krećete onoliko koliko pucate, bićete ok.

Nišanjenje je bitno. Ako se usredsredite samo na pokret, za Returnal bi moglo biti suvišno čak i ako uključuje opciju za nišanjenje vašim oružjem. Usporava vas i primorava na preciznost a na štetu užeg vidnog polja koje bi moglo značiti propuštanje nekih dolazećih projektila. Iako se čini primamljivo da tada nikako ne koristite ADS i ne oslanjate se na tačnost pucanja bitno je da ćete u tom slučaju propustiti da iskoristite slabe tačke na neprijateljima. Ovo je posebno važno za oba boss a like neprijatelja, od kojih svaki uglavnom ima slabu tačku koja se može videti samo kada se ciljano nišani. Takođe vam pomaže da usredsredite pucanje na ove tačke, što može biti presudno kako za oružje sa sporo pucanje, tako i za oružje sa malim punjenjima. To je ujedno i najlakši način da se ova čudovišta razmašu, i daje vam priliku da nanesete kritičnu štetu a da pritom na vas ne pucaju. Pazite da svaki metak pronađe svoju metu i to može srušiti ove masivne ciljeve mnogo brže nego ako odlučite da pucate "iz kuka", što znači manje vremena za njih u potencijalnom oduzimanju dela vašeg zdravlja.

Returnal ima aktivni sistem za ponovno punjenje koji vam može pomoći da brže napunite oružje uz pravo vreme i zato pazite na punjenje. Svako oružje (i svaka varijanta svakog oružja) ima svoj vremenski okvir i aktivni prozor za ponovno punjenje, što u početku može biti pomalo zbunjujuće da biste ušli u ritam. Ali vaša istrajnost će biti nagrađena jer u haotičnoj borbi razlika između života i smrti može biti neispravno ili propušteno aktivno punjenje, posebno oružjem koje treba puniti nakon svakog hica. Fokusirajte se na indikator u svom nišanu i prilagodite se dinamičkom vremenskom prozoru sa svakim novim oružjem koje uzmete u ruke i za to ćete biti nagrađeni.

Oružje koje pronađete u Returnalu reguliše se znanjem naoružanja, bar koji postepeno popunjavate tokom svakog trčanja a koji određuje nivo oružja koje ćete naći. Bitno je da znate da oružje visokog nivoa nije uvek najbolji izbor. Možda bi bilo primamljivo da se usredsredite na ukupan nivo oružja i zamenite za bilo šta više od onoga što imate, ali kako trčanja postaju sve duža, a neprijatelji uvode složenije obrasce napada, oružje koje vam je prijatno za nošenje i pucanje često je smrtonosnije od opsežnijeg oružja.

ADS i Alt-Fire su isto dugme ali to možete promeniti u podešavanjima. Jedna od najboljih karakteristika igre Returnal je način na koji koristi jedinstvene funkcije koje pruža DualSense kontroler. Jedna od najzastupljenijih je upotreba L2, koji deluje i kao sredstvo za nišanjenje i za uključivanje alternativnog režima paljbe svakog oružja. Polu-pritisak, potpomognut otpornim okidačima kontrolera, stavlja vas u ADS, dok povlačenjem dole prelazite u režim alt-fire. Trebaće vam nekoliko trčanja da se naviknete, ali brzo postaje sasvim normalno.

Ne bežite od nevolja već se suočite sa njima i jurišajte jer je ovo takva igra. Returnal vam na početku daje mogućnost jurišanja i očekuje da je koristite da biste krenuli prema projektilima, ne nužno daleko od njih. Dok jurišate, nepobedivi ste, a dozvoljava vam da ga koristite da zaobiđete zid projektila, istovremeno zatvarajući mogućnost neprijatelju za razorno ubistvo iz blizine. Vaš dodge se takođe koristi za lagano rešavanje zagonetki, jer će mnoge opcionalne sobe biti prepune lasera ​​i drugih opasnosti koje ćete morati spretno da izbegnete da biste pobegli. Stvari se menjaju kasnije tokom trčanja gde vam određeni napadi (označeni njihovom ljubičastom bojom) neće omogućiti da bezbedno prođete kroz njih. Ovo može biti malo iritirajuće nakon višesatnog vežbanja memorije koja vam govori da je to potpuno izvodivo, ali mi vas samo moramo upozoriti na nagli preokret.

Ne zaboravite na snažni malee jer kada ste uspeli dovoljno daleko da uđete u prvi biom Returnala, bićete nagrađeni trajnim napadom iz blizine, koji biste trebali što više da uključite u svoje napade. Ne samo da izgleda fenomenalno kada isečete neprijatelja kako treba, već je i vaš malee jedan od najmoćnijih napada u igri. Većina neprijatelja, sem bosova će umreti jednim presekom ukoliko je na polovini sa zdravljem ili manje. Kako pumpate nivo adrenalina, vaš malee će postati još snažniji, omogućavajući vam da jasno odredite grupe neprijatelja istovremeno..

Health, zdravlje je uvek na prvom mestu i imajte to u vidu jer jednu mehaniku Returnal ne otkriva odmah. U pitanju je unutrašnja veza između zdravstvenih pikapa i vaše sposobnosti da povećate svoj ukupni zdravstveni fond. Zdravstveni pikapi se razlikuju između smole i bočica. Prvi doprinosi prekidu vašeg zdravlja koji će, kada se napuni, malo povećati vaš ukupan broj, dok drugi jednostavno leči zdravlje koje nedostaje. Ono što nije objašnjeno je da ako ste potpuno zdravi, sve bočice na mapi deluju kao smola, što znači da doprinose i ukupnom zdravlju. Ipak, i ovde morate doneti odluku. Možete da sprintate kroz novu borbenu arenu pokušavajući da sakupite sve ove pickupe pre nego što potencijalno nanesete štetu neprijateljima, ali to vas takođe ostavlja bezi čega da se izlečite posle bitke. Suprotno tome, možete ih ignorisati do posle borbe, ali mogli biste sve kasnije i kasnije kasnije ući u trku bez odgovarajućeg ukupnog zdravstvenog stanja. U svakom slučaju, dobro je zapamtiti da ove igrice ne ignorišete u potpunosti, čak i ako ste u potpunosti napunjeni.

Izbegavajte oštećnjeća što više možete  iako se čini da je to totalna glupost za pucača. Manje pogodaka znači manje smrti, pa ćete ih naravno, izbeći. Stvar je u tome što nas strelci navikavaju da izvodimo neke pogotke da bismo ih postigli nekoliko, često sa sistemima koji naginju nagrađivanju čak i ako ste neoprezni. Returnal do ne voli a to se vidi u njegovoj Adrenalin mehanici. Vaš multiplikator adrenalina se povećava na svakih par neprijatelja koje ubijete, a da pritom ne nanesete štetu, do maksimalnog nivoa od pet. Svaki nivo dolazi sa svojim pogodnostima, poput mogućnosti otkrivanja neprijatelja kroz zidove, snažnijeg ručnog napada (kada ga otključate) i još više novčanih nagrada za ubistva. Napravite štetu i to se vraća na nulu. Prednosti samog merača visokog adrenalina dovoljne su da preporuči produžavanje borbe umesto da preuzme nepotreban rizik, ali to raste samo kada počnete da pronalazite nadogradnje odela koje sinergišu sa adrenalinom, poput onog koji vas leči na osnovu vašeg trenutnog nivoa adrenalina.

Bitno je da ne koristite stvari čim ih pronađete, međutim, nemojte se osećati primoranim da donosite ove odluke onako kako su vam predstavljene. Ovo naročito važi za sve predmete, stanice za proizvodnju i još mnogo toga što možete pronaći u svakom biomu. Returnal je svaki od svojih bioma zasuo brzim tačkama putovanja, podstičući vas da se vratite u područja u kojima ste možda ostavili predmete da biste kasnije bili nagrađeni. Na primer, kameni kreveti koji vas leče mogu se aktivirati neposredno pre nego što postavite nivo drugog bioma, ili potrošni materijal za koji niste imali mesta i dalje se može pokupiti i nakon što izađete iz sobe u kojoj ste ih pronašli. Povratna mapa olakšava podsećanje gde su tačke interesa, pa nemojte da se previše uvlačite u napredak, već umesto toga odvojite vreme da napravite zalihu, vratite se malo unazad i uverite se da imate sve moguće pre nego što krene dalje. Pogotovo jer se neprijatelji ne rađaju ponovo, što čini ovaj poduhvat bez rizika a koji može drastično promeniti vaš napredak na bolje.

Preskakanje bioma je potpuno održivo i jednom kada otključate novi biom, može se desiti da umrete rano u njemu i budete dočekani ponovnim pokretanjem vašeg trčanja. Dobra vest je da se put do novog bioma, jednom otključan, obično prikazuje rano u novom ciklusu, omogućavajući vam da pređete pravo na njega. Svaki biom takođe sadrži nadogradnju znanja naoružanja na samom početku kako biste došli do onoga što je potrebno za neprijatelje koji su ispred vas, ali još uvek ćete morati da pronađete oružje na tom nivou kako biste se u potpunosti ubrzali. Vredi napomenuti i da kada jednom pobedite bosa u biomu, prilično ste gotovi sa borbom zauvek, osim ako ne želite da se vratite u tu bitku. Zato se ne brinite da li ćete morati da se napajate gomilom teških šefovskih borbi nakon svake pojedinačne smrti - to je jednom i gotovo je sa tim.

Učenje je bitno. Dakle, iako bi moglo biti primamljivo da odmah skočite nazad tamo gde ste umrli, realnost je da sebi na taj način otežavate stvari. Svaka smrt vas u osnovi vraća na nulu, a samo vaši ukupni slotovi inventara za potrošni materijal ostaju netaknuti. To znači da se nadogradnje odela, ukupno zdravlje, paraziti i još mnogo toga resetuju, što trenutne skokove do izazovnijih bioma može učiniti zastrašujućom perspektivom. Vrednost je u upoznavanju početnog bioma i korišćenju vaših istančanih veština za nadogradnju što je više moguće bez nanošenja štete, a tek onda skok natrag tamo gde ste poslednji put umrli. Još bolje, kao što je pomenuto, ne trebate ponovo da se borite sa šefom svakog bioma, ali učenje kako ih brzo uništiti dolazi i sa sopstvenim nagradama. Konkretno, bosovi ispuštaju zdravstvenu dozu etra, pa ako tražite ovaj osnovni resurs, možda biste želeli da isprobate šefa sa kojim već znate kako se nosite.

Preskočite većinu zloćudnih predmeta jer ćete na putovanjima naići na puno predmeta koji su svetlucavo ljubičasti. Kad god uzmete u ruke jedan od ovih predmeta, rizikujete da dođe do kvara u odelu. Kvarovi dolaze u raznim varijantama, a možete ih se rešiti ispunjavanjem određenih ciljeva, poput upotrebe atropskog ključa, ubijanja neprijatelja ručnim napadima, podizanja obolita i tako dalje. Ali, zahtevi za uklanjanje kvara mogu oduzeti dosta vremena dok se ispune, a sami kvarovi mogu biti prilično štetni. Na primer,  kada ograničavaju vaš kapacitet da popravite odelo ili smanjujete štetu na oružju. Returnal želi da donesete odluku o tome da li je vredno rizika od kvara da biste stekli određene prednosti, ali najčešće treba da ignorišete maligne predmete. Kvarovi koje dobijete mogu ozbiljno oštetiti vašu sposobnost napredovanja kroz povratne biome, a koristi je teško predvideti ili izmeriti. Štaviše, trošenje etra za uklanjanje malignih oboljenja obično se ne isplati jer je sadržaj svakog malignog koša nasumičan. Često ćete pronaći dovoljno pištolja, smole i zdravstvenih pikapa, a da ne morate da pribegavate upotrebi malignih, pa ako očajnički ne želite da se izlečite ili nađete novo oružje, preskočite maligne pikape da biste zaštitili sebe. Postoji jedan izuzetak od ovog pravila: zloćudni ključevi. Obično ih vredi uhvatiti ako ih inače nemate, čak i ako naiđete na kvar. Obično je bolje imati ključ pri ruci nego ne. Ako ga prođete, zabeležite njegovu lokaciju kako biste se mogli vratiti ako vam zatreba.

Slušajte prekidače generalno jer preporučuje se igranje Returnala sa slušalicama. Igra koristi PS5 3D audio mogućnosti na neke divno jezive načine, ali postoje i praktične primene. 3D zvuk vam može pomoći da prepoznate gde su neprijatelji i odakle dolaze meci. Takođe vam može pomoći u lovu na prekidače za prepreke. Naći ćete ih rano u igri, sive kamene barijere kroz koje možete videti i koje uvek skrivaju predmete, ali koje ne možete proći ili otključati pomoću Atropian Keys. Ove prepreke se mogu ukloniti pronalaženjem i pucanjem žutih prekidača koji su sakriveni negde u sobi, a dok budete prolazili kroz Returnal, njihova skrovišta postaće pametnija. Dobićete neke tragove kako da ih pronađete ako pištoljem uperite nišan. Uradite to, a prekidač će zatreptati crveno i početi da emituje pulsirajući ton, čak i ako ga zapravo ne gledate ili ne ciljate; prekidač samo reaguje na činjenicu da ciljate pušku. Koristite 3D zvuk u slušalicama da biste pratili prekidač dok ciljate da nabavite svoje stvari.

Pratite mapu jer je to vaša najkorisnija alatka u ovoj igri, osim vaše puške. Ova stvar neprestano skenira okolinu dok se krećete kroz nju i obeležavate tačke interesa. Takođe beleži neprijatelje, često pre nego što ste ih videli ili zapucali. Mapa vam pruža pogled na vašu okolinu odozgo prema dole i rotira se zajedno sa vama u zavisnosti od načina na koji ste okrenuti, ali pruža više konteksta. U osnovi, mapa vam može pokazati šta je iza vas, a to je mnogo. Iako je pucanje u Returnalu takvo da ćete morati da držite oči otvorene da biste izbegli napade, otkrićete da velika šteta koju pretrpite tokom igre dolazi iz izvora iz kojih ne možete videti. Ogroman trik da ostanete živi je repozicioniranje sebe brzo i efikasno, tako da vas neprijatelji ne prate, ali to možete i izbeći ako pogledate svoju mapu i procenite neprijateljske lokacije označene crvenom bojom. Pomoću mape možete da odredite kuda se neprijatelji kreću kako biste ih se mogli osloboditi, saznati gde leže i čekaju u zasedi i kada vam ugroze zaklon da biste mogli da se izvučete od tamo. To je neophodno sredstvo, posebno u velikim borbama. Mini mapa označava sve, pa je koristite za efikasno čišćenje soba. Pištolji i zdravstveni pickupi imaju svoje identifikatore, ali sve ostalo, uključujući parazite, artefakte, potrošni materijal, kameru i Eter, obeleženi su trouglom okrenutim nadole. Potražite te stvari i pobrinite se da sve nosite sa sobom kada raščistite sobu.

Returnal je teška igra i ne plašite se da trčite. To je pucačina iz pakla, što znači da je fokus u bitkama izbegavanje neprijateljske vatre i brza reakcija na razne napade. Ali pošto se igra iz perspektive trećeg lica, gubite korist od gledanja svega na ekranu odjednom jer neprijatelji mogu da stanu iza vas, meci mogu da dođu sa mesta koja trenutno ne vidite, a arene imaju preokrete i puteve koji mogu pružiti čudovištima nove načine da vas napadnu, kao i načine za bekstvo. Savet vam je da u većini slučajeva možete da trčite! Neke sobe će se zaključati kada uđete u njih, prisiljavajući vas da se borite iz bitke u bitku da biste pobegli. Zaključavanje se podiže kada ubijete jednog velikog, žilavog neprijatelja, umesto da izbrišete sve negativce u sobi, i obično ćete otključati svoj izlaz. Ali velika većina će vam dozvoliti da uđete i izađete čak i usred borbe, pružajući vam priliku da pobegnete, ponovo procenite i ponovo pokrenete akciju po svom ukusu. Takođe možete koristiti vrata da blokirate neprijatelje i ubijete ih u manjim grupama ako ih je previše. Neprijatelji ne mogu otvoriti vrata, pa ako prođete kroz jedna i odmaknete se, zatvoriće se, stvarajući zid između vas i vaših protivnika. Neprijatelji se neće obnoviti u prostorijama koje ste već očistili, tako da se uvek možete osećati sigurno u povratku da biste pokupili predmete pored kojih ste prošli ili da biste proverili bočne staze.To znači da ako "udarate u zid" u jednoj tuči, često možete jednostavno da je se oslobodite i pokušate ponovo kasnije. Ne bojte se da neprijatelja namamite vratima ili razdvojite bitku koja ide loše. Ostati živ je vaš najveći zadatak većinu vremena u Returnalu.

Stvari koje biste trebali da uništite, ukoliko vidite bilo kakve čudne zelene biljke u obliku jajeta ili lukovice od ljubičastog cveća, uništite ih. U stvari, dobro pravilo je da ako možete uništiti biljku, uradite to. Ove biljke, naročito one koje se nalaze u prvom i četvrtom biomu, često kriju nadogradnje i parazite. Stopa pada je mala, pa ćete verovatno porezati puno biljaka i pronaći samo nekoliko stvari u biomu, ali uzimanje dodatne Silphium smole ili novog parazita čini svaki napor da se te stvari očiste sa krajeva svake soba vredim.

Ukoliko možete, uvek držite atropijski ključ jer je posebno vredno istražiti zaključana vrata u igri. Ove sporedne staze ponekad će vas samo odvesti na nekritične izlete kroz biom, ali češće će sakriti lepe prostorije za nadogradnju koje bi vam mogle ostaviti svež potrošni materijal, artefakte, zdravstvene nadogradnje ili obolite - a ponekad i sve njih. Može biti primamljivo koristiti Atropian Keys na zaključanim sanducima a oni takođe često donose dobre nagrade, ali savetujemo da je bolje otvoriti zaključana vrata. Šanse za neku visokokvalitetnu nagradu uglavnom se čine veće, a zaključane sobe potencijalno mogu da vam donesu nekoliko nagrada, a ne samo jednu. Ključevi sa zalihama, čak i oni zloćudni su obično vredni muke.

Ulovite Blade Balancer Artifact da biste otvorili žuta polja snage. Kada nakon čišćenja prvog bioma steknete Atropian Blade, koji vam omogućava da presečete neprijateljske štitove i polja obojena narandžasto, otkrićete žuta polja sile koja blokiraju puteve do nekih bočnih prostorija, kroz koja vaš mač ne može prodreti. U početku biste mogli pomisliti da će vam trebati novi trajni predmet, poput mača i hvataljke da biste mogli da prođete kroz ova polja sile, ali oni zapravo mogu biti srušeni mačem koji već imate. Ipak vam je potrebna jedna dodata nadogradnja, a možete je koristi samo jednom - Blade Balancer. Potražite ovaj artefakt u fabrikantima, često se pojavljuje kod velikog fabrikatora blizu bos sobe datog bioma. Artefakt povećava vašu štetu u borbi, ali nakon što ste ga instalirali, možete da razbijete žuta polja sile koja gotovo uvek blokiraju put do nekih sjajnih predmeta i artefakata. To znači da Blade Balancer skoro uvek vredi kupiti. Verovatno ćete negde u svom trčanju pronaći žuta polja snage, čak i ako to ne učinite, dodatna šteta u ručnom zamahu može spasiti život od jačih neprijatelja koji vas jure oko bojnog polja.

Zadržite šest etera uvek za rekonstrukcije i to je jedna od najboljih investicija koje možete uložiti u bilo koji biom je Rekonstruktor, veliki okrugli uređaj sa utisnutim otiskom vanzemaljca. Kada pronađete jedan, povežite više od šest etera da biste ga napajali, posebno ako ste u novom biomu ili onom s kojim se borite. U suštini, deluje kao kontrolna tačka tokom vašeg prolaska kroz taj biom, ako umrete, ponovo ćete pokrenuti sistem za rekonstrukciju. Šansa za ponovno pokretanje čini investiciju potpuno isplativom. To takođe znači da treba da budete stalno svesni Etera koji nosite i pobrinite se da ih uskladištite u skladu s tim. Svaki Rekonstruktor uzima šest etera za napajanje, a u svakom biomu postoji po jedan, ali Rekonstruktor koji ste napajali u Grimiznom otpadu vas neće spasiti ako umrete u Napuštenoj citadeli. To znači da ne biste trebali trošiti Eter na Rekonstruktore u biomima kroz koje samo prolazite ili se osećate prilično sigurno, već ih treba sačuvati za vreme borbe sa bosovima ili istraživanja nove teritorije. Takođe biste se morali odreći upotrebe etera za uklanjanje malignih bolesti na predmetima, osim ako ih nemate previše. Eter je dragocen resurs posebno zato što ga možete koristiti za očuvanje života, pa imajte na umu Rekonstruktore dok donosite odluke o tome koje predmete da pokupite.

Nekoliko artefakata koje možete dobiti od mašina za izradu nikako ne smete propustiti. To su figurica astronauta i dečji sat, nakon što ste ih otključali. Njihova upotreba nije odmah očigledna, ali ako su dostupni, sačuvajte ih i uhvatite, obično će vam pokrenuti 300 obolita. Poput Rekonstruktora, ovi artefakti mogu vam spasiti život. I astronaut i dečji sat će vas oživeti ako umrete, ali za razliku od Rekonstruktora, oni neće prouzrokovati da se ponovo probudite negde drugde već će vas vratiti u život vrlo brzo i to na mesto gde ste pali, otprilike dve sekunde kasnije. To znači ako imate figuricu astronauta u džepu kada padnete u borbi sa bosom, dobićete drugu priliku za to, iznenada se probudivši punog zdravlja. Ova dva artefakta su u suštini dodatni životi, pa ih obavezno pokupite kad ih vidite. Ako niste u mogućnosti da to uradite kada ih pronađete, vratite se kasnije jer se uvek isplati.

Hitne popravke bi uvek trebalo da budu vaša odluka jer je to još jedan artefakt koji biste uvek trebalo da pokupite ako možete. Automatski popravlja vaše odelo do 30% vašeg celokupne integriteta ako ste kritično oštećeni i u osnovi vas uvek sprečava da budete usmrćeni. Hitne popravke mogu biti najbolji artefakt u ovoj igri za održavanje života i dugotrajno trčanje, pa ako ga možete uzeti, nemojte se dvoumiti. Sačuvajte svoje obolite jer su skupi, ali ako iskoče u fabrikatoru, vratite se po njih. Hitne popravake traju jer vam ne zaraste trenutno kao kada pokupite Silphium, već vremenom polako zarasta. To znači da ćete i dalje umreti ako dvaput zaredom napravite dva pogotka dok imate kritično oštećenje. Ako možete da se krećete i dođete na sigurno, Hitne popravke su kao da uvek imate malo Silfijuma u ​​zadnjem džepu. Takođe treba napomenuti da ovu istu pogodnost možete pronaći kod nekih parazita. Gotovo uvek se isplati imati hitne popravke, osim ako to ne znači drastično smanjenje vaše zaštite. 

Pravite neku evidenciju lokacija sa kockama sa podacima dok istražujete biome. To su predmeti koji Seleni u u borbi nisu odmah korisni ali koji mogu otključati nove stavke i dodati ih u vaš celokupni fond predmeta nakon što ih pronađete. Drugim rečima, ne možete da nabavite određene predmete i artefakte dok ne pronađete odgovarajuću Kocku podataka, ali kada je jednom nabavite, ti predmeti se mogu nasumično pojaviti u fabrikatorima ili drugim mestima širom Returnal sveta. Morate ih otključati da bi bili dostupni za buduće borbe. Kocke podataka se moraju umetnuti u određene uređaje. Dobra vest je da se ovi uređaji uvek nalaze na istim mestima u biomu, pa kada naletite na njih, trebate da zapamtite gde ste ih pronašli. Do nekih stanica je lakše doći nego do drugih, neke su odmah na kraju bioma ili čak i pored bosa, dok se druge mogu nalaziti u centralnim prostorijama čvorišta ili odmah na početku. Ali ako tokom istraživanja pronađete Kocku podataka, prioritet je da je odnesite do uređaja i dešifrujte je jer bi vam ta nova stavka mogla predstavljati ozbiljno bogatstvo u budućnosti. Znanje kuda treba da ide može vam mnogo olakšati taj proces, posebno kad uđete dublje u Returnal.

Uživajte!

 

 

 

 

 

Povezani proizvodi

Sačuvano u omiljne
PS5 igre PS50048
9 termina 150 sati početni nivo
Control Ultimate Edition sadrži: Osnovnu igru DLC ekspanziju The Foundation DLC ek...
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
4.999,00 RSD
Vrsta
Nova
4.999 ,00 RSD
Sačuvano u omiljne
PS5 igre PS50039
9 termina 150 sati početni nivo
Nakon prinudnog sletanja na planetu koja menja oblik Selena mora da istraži opusto&scar...
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
9.499,00 RSD
Vrsta
Nova
9.499 ,00 RSD
Korišćena
5.999 ,00 RSD
Sačuvano u omiljne
PS5 igre PS50033
9 termina 150 sati početni nivo
DEATHLOOP je inovacioni FPS koji je za PlayStation 5 napravila kompanija Arkane Lion, n...
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
8.999,00 RSD
Vrsta
Nova
8.999 ,00 RSD

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

28.
Apr.
2021.
Vesti/Najnovije
Ljudi su mišljenja da je Nier Automata prva priča u nizu, medjutim to je daleko od istine, originalni Nier je izašao davne 2010 i to za PS3&nbs...
07.
Apr.
2021.
Vesti/Najnovije
Deathloop i Returnal imaju likove zaglavljene u vremenu, ali njihove sličnosti možda neće biti važne u poređenju sa njihovim snagama.
03.
Apr.
2021.
Playstation
Za sve koji žele više akcije u svojim poteznim JRPG