14.06.2021.

Ubisoft Forward

Šta nam je sve prikazao Ubisoft ovog vikenda?

Drugi Ubisoft Forward livestream event smo odgledali. Bilo je interesantno iako se o nekim naslovima dosta toga već zna. Ubi je otkrio neke nove detalje o svojim predstojećim igrama uključujući naslove kao što su Assassin's Creed Valhalla, Watch Dogs: Legion, Far Cry 6, i nedavno preimenovani Immortals Fenyx Rising.

Avatar: Frontiers of Pandora

Avatar: Frontiers of Pandora je prva, akciono-avanturistička igra koju je razvio Massive Entertainment - Ubisoft studio, u saradnji sa Lightstorm Entertainment i Disney.

Izgrađen pomoću najnovije verzije motora Snowdrop i razvijen ekskluzivno za novu generaciju konzola i računara, Avatar: Frontiers of Pandora oživljava primamljivi svet Pandore sa svom svojom lepotom i opasnošću u imerzivnom, otvorenom iskustvu sveta. U ovoj novoj, samostalnoj priči, igrajte se kao Na'vi i krenite na putovanje preko zapadne granice, nikad pre viđenog dela Pandore. Istražite živi i reaktivni svet u kojem žive jedinstvena stvorenja i novi likovi, i potisnite strašne RDA snage koje mu prete.

Format TBC

Far Cry 6

Razvijen od strane Ubisoft Toronto, Far Cry® 6 uvodi igrače u adrenalinsku revoluciju moderne gerile u Yara svetu. Tropski raj zamrznut u vremenu u srcu Kariba. Vi ste lokalac Yaran Dani Rojas. Istražujete celo ostrvo, život na njemu ali se pridružujete i revoluciji za oslobađanje ljudi od opsesivnog diktatora po imenu Antón Castillo i njegovog sina tinejdžera Diega. Ove uloge su savršeno oživeli zvezde Holivuda Giancarlo Esposito (The Mandalorian, Breaking Bad) i Anthony Gonzalez (Coco).

Far Cry® 6 ćete moći da igrate sami ili kao igru za dvaigrača a izlazi 7. oktobra globalno za Xbox Series X, PlayStation®5, Xbox One, PlayStation®4, Stadia, Amazon Luna a i za Windows PC ekskluzivno na Epic Games Store i Ubisoft Store.

Pitamo se koliko li je Epic platio ovu ekskluzivu, a sećate se iznosa koje je Apple objavio u okviru suđenja za neke prethodne Epic ekskluzive?

For Honor

Ubisoft Montreal je u saradnji sa ostalim Ubisoft studijima razvio igru For Honor.

Igra nudi zanimljivu kampanju i uzbudljive načine za igranje više igrača. Igrači oživljavaju ratnike četiri velike frakcije - smele Vitezove, brutalne Vikinge, smrtonosne Samuraje i zastrašujuću Vu Lin. Bore se do smrti na intenzivnim i verodostojnim bojnim poljima. Umetnost bitke, inovativni borbeni sistem igre koji igračima daje potpunu kontrolu nad svojim ratnicima, omogućava im da koriste jedinstvene veštine i borbeni stil svakog junaka kako bi pobedili sve neprijatelje koji im se nađu na putu.

Rocksmith+

Rocksmith + je budućnost interaktivnog učenja muzike!

To je nova usluga pretplate koja uči korisnike kako da sviraju gitaru i bas kroz svoje omiljene pesme. Zasniva se na nagrađivanoj Rocksmith metodi i inovativnim alatima za vežbanje koje je razvio Ubisoft San Francisco. Sa poboljšanim vrhunskim otkrivanjem nota, povratnim informacijama u stvarnom vremenu, alatima za vežbanje dizajniranim da daju gitaristima kontrolu, potpuno novim personalizovanim preporukama i jedinom sve većom bibliotekom sa master snimcima, Rocksmith + je premijerno prikazano učenje muzike kroz softver.

Just Dance 2022

Just Dance 2022 je sada dostupan za Nintendo Switch, PlayStation®5, PlayStation®4, Xbox Series X | S, Xbox One i Stadia. Svaki primerak uključuje besplatan mesec probnog Just Dance Unlimited, koji se automatski unapređuje i preuzima najnovije pesme. Just Dance Unlimited omogućava vlasnicima pristup preko 700 pesama i novih sadržaja koji se implementiraju preko cele godine, uključujući četiri velika unapređenja posvećena specifičnim temama u cilju proslave legendarnih momenata tokom godine.

Riders Republic

Razvijena od strane Ubisoft Annecy, Riders Republic igra vas poziva da uskočite na na uzbudljivo igralište gde mogu da dožive uzbuđenje sportova na otvorenom u otvorenom u gusto naseljenom svetu.

Igrači će slobodno lutati sa svojim prijateljima u ovom ogromnom i živahnom otvorenom svetu gde se mogu takmičiti i praviti lude poteze kroz uzbudljiv niz sportova kao što su vožnja biciklom, skijanje, snouboarding, paraglajding... Bez obzira da li igrači žele da uhvate malo vazduha sa prijateljima ili da voze solo kako bi dominirali planinama i kanjonima, ima puno uzbudljivih trenutaka i aktivnosti koje treba otkriti. Riders Republic će omogućiti igračima da se provozaju nekim od najlepših pejzaža koje Sjedinjene Države mogu da ponude. Neki od najpoznatijih američkih nacionalnih parkova kao što su Bryce Canyon, Yosemite Valley, Sequoia, Zion, Canyonlands, Mammoth Mountain i Grand Teton su kompletno preneti i oživljeni za ultimativno iskustvo sportova na otvorenom.

Mario + Rabbids Sparks of Hope

Mario, Peach i njihovi prijatelji su se vratili u novu avanturu kosmičkog obima u Mario + Rabbids® Sparks of hope!

Cursa, misteriozna i zlonamerna celina koja traži energiju za unapređenje svojih podlih planova, odlučna je da potroši svu Sparks energiju stvorenja nastalih fuzijom Lumas & Rabbids. U ovoj igri, igrači će istraživati iznenađujuće planete kroz galaksiju i formirati najekstravagantniji tim Heroja koji će nadmudriti neprijatelje u inovativnom borbenom sistemu mešajući taktiku okretanja i akciju u stvarnom vremenu. Kada ovaj malo verovatni tim kombinuje snage sa neizmernom energijom Varnica, sve je moguće ... i bolje i gore!

Mario + Rabbids® Sparks of Hope, koji su razvili Ubisoft Paris i Ubisoft Milan, biće dostupan za Nintendo Switch 2022. godine.

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Pored uspešne profesionalne esports scene i zajednice od preko 70 miliona registrovanih igrača, Tom Clancy's Rainbow Six Siege stavlja igračeu centar brzog, sve većeg iskustva za više igrača zasnovanog na odabiru jedinstvenih operatera. Koristeći pravu kombinaciju taktike i uništavanja, timovi Rainbow Six angažuju svoje neprijatelje u opsadama, gde obe strane imaju na raspolaganju ekskluzivne veštine i uređaje. Branioci se pripremaju transformišući okruženje oko sebe u moderna uporišta, dok napadači koriste bespilotne letelice kako bi stekli obaveštajne podatke za pažljivo planiranje napada. Pristupom desetinama operatera inspirisanih kontraobaveštajnim agentima iz stvarnog sveta širom celog sveta, igrači mogu tačno da izaberu kako žele da pristupe svakom izazovu sa kojim se susretnu. U ponudi za PC, PS4, Xbox One, Xsbox Series X i PlayStation 5.

Trackmania

Trackmania je najveći i najubedljiviji remake legendarne trkačke igre, TrackMania® Nations. Trackmania kombinuje igranje koje je lako naučiti, a teško ga je savladati, sa velikim brojem pesama, redovnim sezonama, događajima uživo i mogućnostima i mogućnostima prilagođavanja.

Watch Dogs Legion

Watch Dogs je lansiran 2014 kao najprodavaniji IP pri lansiranju u istoriji gejming industrije. Do danas, nagrađivana franšiza je registrovala preko 50 miliona jedinstvenih igrača širom sveta. Ovaj hakerski serijal se proširuje na ostale vidove zabave uključujući knjige i stripove. Poslednji u nizu, Watch Dogs: Legion,objavljen je oktobra prošle 2020. godine.

U Watch Dogs: Legion, London se suočava sa svojim padom. Usred sve većih nemira u uzavrelom Londonu, nepoznati entitet po imenu Zero-Day uobličio je tajni podzemni otpor DedSec za koordinisano bombardovanje širom Londona. Posle toga, kriminalni oportunisti iz svih krajeva Londona udružilisu se i popunili prazninu koju je ostavila poražena vlada. Kao član DedSec-a, igrači će se suprotstaviti tim kriminalnim oportunistima u Watch Dogs: Legion; sadisti, plaćenici, sajber kriminalci i još mnogo toga, moraće da budu spremni za razne situacije. Igrači moraju regrutovati članove u svoj DedSec Resistance kako bi se suprotstavili tim kriminalnim oportunistima, oslobodili London i otkrili identitet Zero-Day-a.

The Crew 2

Razvijen od strane Ubisoft Ivory Tower, studiom sa sedištem u Lyon, Francuska,  The Crew® 2 vam donosi iskustvo vožnje američkih motora u okviru potpuno redizajnirane Amerike. Igralište u okviru igre pomera fizičke granice kako bi ljubitelji vožnje i otvorenog sveta testirali svoje veštine u neprekidnom takmičenju i istraživanju. Od obale do obale, vozači mogu da istražuju Ameriku i takmiče se kako bi postali najveći šampion u moto-sportu prikupljajući širok spektar egzotičnih automobila, bicikala, čamaca i aviona i dominirajući moto-scenom na kopnu, na vodi i u vazduhu. Izazove i inspiraciju mogu pronaći među četiri različite porodice moto-sporta: ulične trke, off-road, pro-racing i slobodni stil, a biće im omogućen širok skup opcija među širokim izborom tipova vozila.

Brawlhalla

Blue Mammoth je razvio Brawlhalla, epsku free-to-play platformu za borbu sa preko 65 miliona igrača koji se bore za slavu u Valhalla svetu. Birate između preko 50 jedinstvenih likova u single-player ili co-op modovima, kao i online i na lokalnim takmičenjima. Brawlhalla podržava cross-platform igranje između Xbox One porodice konzola, Nintendo Switchsistema, PlayStation 4® i PlayStation 5 sistema, PC, iOS i Android uređaja kako bi igrači igrali prilagođene igre i udružili se zajedno  u okviru online matchmaking.

Assassin's Creed Valhalla

Assassin’s Creed Valhalla je dostupna za Xbox Series X | S, Xbox One konzole, PlayStation®5, PlayStation®4, naEpic Games Store i Ubisoft Store za Windows PC, kao i na Stadia, Amazon Luna i Ubisoft’s subscription service, Ubisoft+.** The Wrath of the Druids dodatak se može kupiti kao standalon. Igrači mogu da mu pristupe i preko Season Pass, kao dela Assassin’s Creed Valhalla Gold, Ultimate i Collector Editions.

Razvoj je vodio Ubisoft Montreal***, a Assassin’s Creed Valhalla prati epsku sagu o vikingu po imenu Eivor. Ratniku bez straha odgojenom na pričama o borbama i slavi. Igra nudi fenomenalno iskustvo igranja u liku vikinga, vodi vas u predivni i misteriozni open world svet u borbi protiv mračnih vremena. Igrači mogu da uživaju u novim opcijama i stvarima koji pomažu pravljenju naseobina ali i sticanju snage u borbi za mesto među bogovima  Valhalle.

Ghost Recon Breakpoint - 20 godina

Svaki slavljenik koji puni 20 godina pravi veliku proslavu. I Ghost nam sprema razna iznenađenja.

Rainbow Six Extraction

Kako prijetnja raste, operativci ustaju da joj izađu u susret. U Etraction, Rainbow Six je objedinjen pod REACT. Njihova misija: naučiti sve o neprijatelju, zaustaviti njegovo širenje po svaku cenu. . . i nikoga ne ostavitiza sobom.

Werewolves Within

WEREWOLVES WITHIN produciraju Jason Altman, Margaret Boykin i Andrew Lieberman za Ubisoft Film & Television; Matt Miller, Natalie Metzger, i Benjamin Wiessner za Vanishing Angle; i Sam Richardson.

Nakon što predloženi gasovod stvori podele u malom gradu Beaverfield, a snežna oluja zarobi njegove stanovnike u lokalnoj gostionici, novopridošli čuvar šuma FINN (Sam Richardson) i radnik pošte CECILY (Milana Vayntrub) moraju da pokušaju da sačuvaju mir i otkriju istinu iza misterioznog stvorenja koje je počelo da teroriše zajednicu.

Mythic Quest

“Mythic Quest” prati tim koji stoji iza najveće video igre za više igrača svih vremena. Druga sezona pronalazi sve u kancelariji (dobro, skoro sve), pokušavajući da nadovežu na uspeh Raven’s Banquet-a lansiranjem epskog novog proširenja, ali Ian (Rob McElhenney) i novopromovisana koreativna direktorica Poppy (Charlotte Nicdao ), bore se sa pravcem igre. U međuvremenu C.W (dobitnik Oskara F. Murray Abraham) uspeva da pomiri neka nerešena pitanja iz svoje prošlosti, testeri (Ashly Burch i Imani Hakim) testiraju granice kancelarijske romanse, a David (David Hornsby) gubi još jednu ženu u svojm životu dok ga Jo (Jessie Ennis) ostavlja da asistira Bredu (Danny Pudi). U drugoj sezoni nastupiće i članovi glumačkog ansambla Naomi Ekperigin, Caitlin McGee, Humphrey Ker, Chris Naoki Lee i Jonathan Wiggs.

“Mythic Quest” je snimljen u produkciji McElhenney and Day pod njihovom zastavom RCG-a, Michael Rotenberg i Nicholas Frenkel u ime 3Arts, i Jason Altman, Danielle Kreinik i Gerard Guillemot za Ubisoft Film & Televizija. David Hornsby i Megan Ganz takođe su izvršni producenti. Seriju za Apple TV + proizvode Lionsgate, 3 Arts Entertainment i Ubisoft.

Šta je na vas ostavilo najveći utisak kada je u pitanju UBISOFT?

12.
2022.