Vesti/Najnovije
13.07.2021.

Zelda: Skyward Sword HD

Definitivno donosi dosta unapređenja

The Legend of Zelda je jedna od onih igara koje je svako od nas odigrao, a ukoliko spadate u mlađe generacije, sigurno vam je na spisaku igara pod MORAM DA ODIGRAM. Čini se da ne postoji osoba koja je nekada rekla ili napisala da joj se ova igra nije svidela. Jednostavno, Zelda ima neki svoj šmek koji osvaja iz generacije u generaciju. 

O čemu nam priča ova igra?

The Legend of Zelda ili Legenda o Zeldi je fantastična akciono avanturistička franšiza video igre koju su kreirali japanski dizajneri igara Shigeru Miyamoto  i Takashi Tezuka. Prvenstveno ga razvija i objavljuje kompanija Nintendo, iako su neki nastavci i ponovna izdanja prepušteni firmama Capcom, Vanpool i Grezzo. Igranje uključuje akcijsku avanturu i elemente akcionih RPG igara. Serija se fokusira na razne inkarnacije Linka, hrabrog mladog hilijanskog čoveka, šiljastih vilenjačkih ušiju i princezu Zeldu, magičnu princezu koja je smrtna reinkarnacija boginje po imenu Hylie. Oni se bore da spasu magičnu zemlju Hyrule od Ganona, zlog vojskovođe koji se pretvorio u demonskog kralja, a ujedno je i glavni antagonist serijala. Ganon želi da koristi Triforce, svetu relikviju koju su ostavile tri boginje kreatorke Hyrule, a kako bi prilagodio svet svojoj mračnoj strani. Kada se okupe na jednom mestu, snaga Triforce može ispuniti bilo koju želju koju korisnik želi. Međutim, ako neko sa srcem koji ne poseduje ravnotežu tri vrline Moći, Hrabrosti i Mudrosti pokuša da dodirne Triforce, ona će se podeliti na tri trougla i povezati sa troje ljudi čija srca predstavljaju traženu vrlinu. Iako se njihove ličnosti i prošlosti razlikuju od igre do igre, inkarnacije Linka i Zelde često imaju mnogo zajedničkih osobina. Link je često levoruk i povezan je sa zelenom bojom dok je princeza Zelda često član kraljevske porodice. Iako sukob sa Ganonom služi kao okosnica serijala, neke igre su imale druga podešavanja i antagoniste, s tim što je Link putovao ili bio poslat u ove druge zemlje kada im je bilo potrebno. Otkako je originalna Legend of Zelda objavljena 1986. godine, serija se proširila i obuhvatila je 19 naslova na svim Nintendovim glavnim konzolama, kao i brojne spin off verzije. Amerikanci su uradili i TV seriju baziranu na igri 1989 godine a postoji i dosta manga adaptacija koje su rađene od 1997 godine u Japanu pod budnim nadzorom Nintenda. The Legend of Zelda je jedna od Nintendovih najuspešnijih franšiza i nekoliko izdanja se smatra najboljim igrama svih vremena.

Najnoviji naslov u serijalu, The Legend of Zelda: Skyward Sword HD stiže u petak na Switch. Nintendo nas podseća na povratak ove Wii igre bez prestanka od kada je najavljena, a uoči izlaska promovisao je još jedno poboljšanje u igri.  U verziji za Switch ima dosta izmena koji se tiču prvih par sati igre. Primer u prilogu pokazuje kako više nećete morati da se bavite toliko brbljanjem određenog NPC-a u igri koji vas podučava osnovama. Čini se da sada možete i slobodno kretati kameru.

Nintendo nas dosta informiše o poboljšanjima koja igra donosi, a početkom meseca smo dobili i čitav trejler o svim poboljšanjima. Tu je sada kao opcija pomoć koju daje Fi, scene koje se mogu preskočiti, mogućnost brzog premotavanja dijaloga unapred, automatsko čuvanje i vodič koji se mogu preskočiti.

Igra će sadržati i novu opciju automatskog čuvanja dizajniranu da vaš napredak bude što interesantniji i što sigurniji. Čudno je što je ova karakteristika pomenuta samo pri dnu liste PR karakteristika iako bi tehnički mogla da se vidi u video snimku. Do sada nikada nije bila istaknuta kao nešto što treba specijalno napomenuti. Nintendo je podelio i taj snimak koji objašnjava kako funkcionišu slotovi za višestruko čuvanje igre i pokazao kako će funkcija automatskog čuvanja raditi u pozadini.

 

Šta je konkretno Nintendo naveo kao unapređenja?

  • Neobavezna pomoć Fi-ja: Fi se pojavljuje samo u isečenim kadrovima ili kada je to potrebno, a inače se može pozvati ručno radi pružanja saveta ili smernica.
  • Poboljšanje brzina kadrova: igra radi brzinom od 60 kadrova u sekundi, što rezultira uglađenijom igrom
  • Premotavanje dijaloga unapred: Tekst prikazan na ekranu može se premotavati unapred pritiskom na dugme B
  • Pojednostavljene informacije o stvarima: Objašnjenja za predmete koji se mogu sakupljati, kao npr. insekti i materijali, pojavljuju se samo kada se stavka prvi put sakupi
  • Scene koji se mogu preskočiti: Cutscenes se mogu preskočiti pritiskom na - dugme
  • Autosave: Napredak igre će se automatski sačuvati, pored postojeće opcije manuelnog čuvanja
  • Dijalog vodiča koji se može preskočiti, a uvodni tutorijali za igrače su poboljšani da bi bili manje nametljivi

Da li je sve ovo dovoljno da poželite da možda ponovite Skyward Sword?

Ili će vas ovo ubediti da po prvi put isprobate igru?

 

Povezani proizvodi

Sačuvano u omiljne
Zakorači u najstariju Zelda priču i saznaj više o poreklu Master Sword, mača koj...
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
8.499,00 RSD
Vrsta
Nova
8.499 ,00 RSD
Korišćena
4.999 ,00 RSD
Sačuvano u omiljne
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
8.499,00 RSD
Vrsta
Nova
8.499 ,00 RSD
Korišćena
4.999 ,00 RSD
Sačuvano u omiljne
Switch The Legend of Zelda - Breath of the Wild
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
9.499,00 RSD
Vrsta
Nova
9.499 ,00 RSD
Korišćena
5.999 ,00 RSD

Slični članci

22.
Jun.
2021.
Nintendo
Teorija obožavalaca zasnovana na novom trejleru sugeriše da bi Ganondorf mogao da se igra.
28.
May.
2021.
Nintendo
Osoblje za istraživanje i razvoj koje je radilo na The Legend of Zelda: Ocarina of Time stvorilo je portal mehanike deceniju pre nego što je...
09.
Nov.
2020.
Nintendo
Upravo je "pao" embargo na pisanje o ovoj igri i mi vam odmah prenosimo utiske Nikole Nick-a Jovanovića koji ovu igra već neko vreme.