13.03.2021.

Destruction AllStars - Recenzija

Može to bolje

Destruction AllStars je najnovija PS 5 ekskluzivna, razvijen od strane Lucid Games a objavljena od strane Sony Interactive Entertainment. Za razliku od ostalih izdatih igara poput Astro's Playroom ili Demon's Souls, Destruction AllStars je jedinstvena igra jer je u potpunosti multiplayer tj. namenjena igranju više igrača. Na žalost onih koji su uspeli da nabave PS5, igra je poprilično prosečna i nema snagu ostalih multiplayer PS4 igara koje su kompatibilne sa PS5 sistemom.

U osnovi, Destruction AllStars je derbi automobila koji omogućavajući igračima da kontrolišu 16 različitih likova i razbijaju automobile dok ne pobede. Uglavnom se sve ovo dešava na mreži u toku sukoba sa drugim igračima, mada postoji režim vežbanja koji novim igračima pruža mogućnost da vežbaju i da se suoče sa botovima pod kontrolom AI kako bi shvatili kako sve funkcioniše.

AllStars ima četiri  moda igranja: Maihem, Gridfall, Carnado i Stocklile.

Dva moda, Maihem i Gridfall, su besplatna za sve, dok su Carnado i Stockpile namenjeni timskom igranju. Iako se konkretan način pobede razlikuje u zavisnosti od moda, osnovna premisa je uvek ista: uništite protivničke automobile. Kao i u svakoj vožnji, naročito onoj koja nije usredsređena na precizne trke, mora proći neko vreme dok ne shvatimo koliko je osetljiv upravljač i kako se prilagoditi. DualSense gamepad čini kontrolu nad automobilom zabavnom koristeći haptičke okidače i vibracije kako bi stvorio realniji osećaj ubrzanja i udara, a zadovoljstvo koje se oseća kada jurite drugi automobil ili čekate pravi trenutak pre nego što udarite u drugog igrača može biti potpuno uzbudljiv. Vožnja je zapravo odradjena veoma dobro u ovoj igri.

Nažalost, tu se pozitivne strane ove igre završavaju.

Prva negativna karakteristika koja se ističe kod Destruction AllStars je nejasan spisak likova. Iako spisak ima 16 ljudi za izbor (i to prilično raznoliku glumačku ekipu), igrači se nikada ne osećaju previše različito jedni od drugih. Svako bi trebalo da ima svoju posebnu moć koju igrač aktivira radi sticanja privremene prednosti tokom mečeva, ali često se te moći osećaju prilično neefikasno i besmisleno i tako čine razlike između likova potpuno i samo estetskim.

Kao i većina onlajn igara, Destruction AllStars ima sistem valuta koji omogućava igračima da kupuju skinove za likove i njihove automobile. Međutim, skinovi često menjaju boju samo na jednom delu odela i to jedva primetno. na žalost, isto je i sa automobilima. Jedini kostimi koji se zaista razlikuju su preskupi, ali se i dalje imate poprilično tupav osećaj jer se igra kreće tako brzo da niko drugi neće videti prilagođavanje lika ili automobila.

Druga čudna stvar u igri je nedostatak muzike. I tutorial i ekran menija sadrže sjajnu, uzbudljivu muziku koja podiže želju da se krene u derbi uništenja. Ostatak igre je šokantno dosadan. Na utakmicama nigde nema muzike, pa igrači čuju zvukove motora automobila i padove dok se sve ne završi.

Ovog puta Sony Interactive Entertainment nam nije isporučio naslov za pamćenje!

Ima tu zanimljivih stvari a i činjenica je da posle Twisted metal  nismo imali neku ovako dobro napravljenu igru ali jednostavno nije to to. Više je negativnih nego pozitivnih stvari koje stavljaju igru u koš onih meh... mogla je biti dobra priča. Sony je u ovom slučaju ispao pametan pa je igru ponudio pretplatnicima PS+ servisa da je besplatno preuzmu u februaru tako da nije načinjena neka velika budžetska šteta.